Gå til innhold

Har han vært utro - kjønnvorter dukket opp

Anbefalte innlegg

Min samboer har fått konstatert kjønnsvorter. De har ikke funnet på meg, men venter på en mer detaljert undersøkelse.

Det var en kveld han gikk på byen, og kom ikke hjem før om morgenen.

Kjønnsvortene dukket opp etter det.

Han trodde det var jeg som var smittekilden fordi han ikke har hatt ubeskyttet sex før han traff meg.

Hvor lang tid tar egentlig slike ting før de bryter ut?

Jeg ble litt mistenksom siden han umiddelbart skyldte på meg....

Fortsetter under...

Man kan ha kjønnsvorter i årevis uten å oppdage dem, det kommer litt an på hvor de sitter. Som du også skjønner, så er det av naturlige årsaker lettere for gutter/menn å oppdage kjønnsvorter på seg selv, enn det er for oss kvinner. De har jo hele stasen utenfor kroppen, og holder i den hver eneste gang de er på do blant annet.

Kvinner kan ha kjønnsvorter langt oppe i underlivet uten å merke dem før de har utviklet seg til å bli veldig mange. Noen har bare noen få, andre får vanvittig mange.

Noen ganger må de fjernes med et inngrep, andre ganger pensles de med et spesielt stoff. Andre ganger igjen trenger de ikke behandling, men kan gå bort av seg selv. Det er jo virus, som med andre vorter av typen man kan få på hendene.

Som du skjønner, du KAN være smittekilden, uten at du vet om det. Dersom undersøkelser skulle avdekke at du har det du også, så er det umulig å si hvem av dere som var smittebæreren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...