godthåp Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei! Jeg og nok mange med meg lurer veldig på hvordan det går med deg. Spent hilsener fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
afrowoman Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei godthåp! Jeg har desverre dårlige nyheter :-(( Først en svak positiv test og miniblødning. Gjorde alt jeg kunne for at det kunne gå bra, var rolig på sofaen. Men i helga så kom det mere blod og utiuka så var det kjempemens. Så jeg har vært nedi kjelleren fullstendig, tok et par sykedager - men er tilbake i jobb nå og ting går bedre. Jeg må jo se det positive i det, jeg ble jo gravid på det 3. forsøket. Og det måtte jo være noe som prøvde å feste seg denne gangen også?!? Jeg har 2 forsøk igjen - kom opp i 15000 i medisinutgifter. Så det er jo litt dumt å ikke prøve igjen - da jeg egentlig har 2 gratis forsøk igjen. Vurderer litt og bytte sykehus jeg da, håper jeg ikke gjør noe dumt idet. Men jeg synes at ullevål er vanskelig å nå pr. tlf. Og ikke kan man ringe å snakke med de heller. Tusen takk for at du tenker på meg det varmer! klem fra afrowoman som ikke gir opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-517485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei godthåp! Jeg har desverre dårlige nyheter :-(( Først en svak positiv test og miniblødning. Gjorde alt jeg kunne for at det kunne gå bra, var rolig på sofaen. Men i helga så kom det mere blod og utiuka så var det kjempemens. Så jeg har vært nedi kjelleren fullstendig, tok et par sykedager - men er tilbake i jobb nå og ting går bedre. Jeg må jo se det positive i det, jeg ble jo gravid på det 3. forsøket. Og det måtte jo være noe som prøvde å feste seg denne gangen også?!? Jeg har 2 forsøk igjen - kom opp i 15000 i medisinutgifter. Så det er jo litt dumt å ikke prøve igjen - da jeg egentlig har 2 gratis forsøk igjen. Vurderer litt og bytte sykehus jeg da, håper jeg ikke gjør noe dumt idet. Men jeg synes at ullevål er vanskelig å nå pr. tlf. Og ikke kan man ringe å snakke med de heller. Tusen takk for at du tenker på meg det varmer! klem fra afrowoman som ikke gir opp. Huff, så leit at det gikk dårlig denne gangen også. Har tenkt på deg, og hørte "rykter" om at det sto dårlig til i helga. Bra du ikke gir opp, før eller siden vil det nok gå :-) Håper forøvrig vi sees en fredag i mars, har tenkt å ta med meg klærne på besøk til Frodes vei :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-517991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
godthåp Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Hei godthåp! Jeg har desverre dårlige nyheter :-(( Først en svak positiv test og miniblødning. Gjorde alt jeg kunne for at det kunne gå bra, var rolig på sofaen. Men i helga så kom det mere blod og utiuka så var det kjempemens. Så jeg har vært nedi kjelleren fullstendig, tok et par sykedager - men er tilbake i jobb nå og ting går bedre. Jeg må jo se det positive i det, jeg ble jo gravid på det 3. forsøket. Og det måtte jo være noe som prøvde å feste seg denne gangen også?!? Jeg har 2 forsøk igjen - kom opp i 15000 i medisinutgifter. Så det er jo litt dumt å ikke prøve igjen - da jeg egentlig har 2 gratis forsøk igjen. Vurderer litt og bytte sykehus jeg da, håper jeg ikke gjør noe dumt idet. Men jeg synes at ullevål er vanskelig å nå pr. tlf. Og ikke kan man ringe å snakke med de heller. Tusen takk for at du tenker på meg det varmer! klem fra afrowoman som ikke gir opp. Kjære deg! I alt det triste er det også godt å høre at du ikke skal gi deg enda. Jeg ønsker dere masse styrke og lykke til under det neste forsøket. Hvis du føler for å bytte sykehus så gjør det. Bare sørg for å få med deg dine papirer... De beste ønsker for neste forsøk!.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-518151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.