Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei godthåp!

Jeg har desverre dårlige nyheter :-(( Først en svak positiv test og miniblødning. Gjorde alt jeg kunne for at det kunne gå bra, var rolig på sofaen. Men i helga så kom det mere blod og utiuka så var det kjempemens. Så jeg har vært nedi kjelleren fullstendig, tok et par sykedager - men er tilbake i jobb nå og ting går bedre.

Jeg må jo se det positive i det, jeg ble jo gravid på det 3. forsøket. Og det måtte jo være noe som prøvde å feste seg denne gangen også?!?

Jeg har 2 forsøk igjen - kom opp i 15000 i medisinutgifter. Så det er jo litt dumt å ikke prøve igjen - da jeg egentlig har 2 gratis forsøk igjen.

Vurderer litt og bytte sykehus jeg da, håper jeg ikke gjør noe dumt idet. Men jeg synes at ullevål er vanskelig å nå pr. tlf. Og ikke kan man ringe å snakke med de heller.

Tusen takk for at du tenker på meg det varmer!

klem fra afrowoman som ikke gir opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-517485
Del på andre sider

Hei godthåp!

Jeg har desverre dårlige nyheter :-(( Først en svak positiv test og miniblødning. Gjorde alt jeg kunne for at det kunne gå bra, var rolig på sofaen. Men i helga så kom det mere blod og utiuka så var det kjempemens. Så jeg har vært nedi kjelleren fullstendig, tok et par sykedager - men er tilbake i jobb nå og ting går bedre.

Jeg må jo se det positive i det, jeg ble jo gravid på det 3. forsøket. Og det måtte jo være noe som prøvde å feste seg denne gangen også?!?

Jeg har 2 forsøk igjen - kom opp i 15000 i medisinutgifter. Så det er jo litt dumt å ikke prøve igjen - da jeg egentlig har 2 gratis forsøk igjen.

Vurderer litt og bytte sykehus jeg da, håper jeg ikke gjør noe dumt idet. Men jeg synes at ullevål er vanskelig å nå pr. tlf. Og ikke kan man ringe å snakke med de heller.

Huff, så leit at det gikk dårlig denne gangen også. Har tenkt på deg, og hørte "rykter" om at det sto dårlig til i helga.

Bra du ikke gir opp, før eller siden vil det nok gå :-)

Håper forøvrig vi sees en fredag i mars, har tenkt å ta med meg klærne på besøk til Frodes vei :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-517991
Del på andre sider

Hei godthåp!

Kjære deg!

I alt det triste er det også godt å høre at du ikke skal gi deg enda. Jeg ønsker dere masse styrke og lykke til under det neste forsøket. Hvis du føler for å bytte sykehus så gjør det. Bare sørg for å få med deg dine papirer...

De beste ønsker for neste forsøk!..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93169-afrowoman/#findComment-518151
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...