Gå til innhold

Er det ikke Halloween, så er det Valentines

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig med deg!

Enig, men det er jo ikke så rart da.

Butikkene tjener grovt på dette tullet. Reklamen florerer jo som et ondt virus og vi tar jo til oss alt vi kan...

Ungene er vel de som blir mest påvirka av dette, og VIPS: det har blitt norsk tradisjon...

Gjest Anderin

Helt enig med deg!

Det er handelsstanden som vil prakke på oss dette for og tjene rått på vår dumhet!

Jeg er så lei av både morsdag,farsdag,halloween,valentines,navnedag,julegrantenning,mart´ner og jeg vet ikke hva!Hadde det enda vært bare morsdag*sukk*

Annonse

Annonse

Skjønner ikke at dere som ikke liker det gidder å engasjere dere!?

Drit i det da vel!!!

Valentine er det jo ikke noe problem å drite i, da er det verre med Haloween når utkledde småunger ringer på døra hele ettermiddagen.

Det er opp til enhver hva en vil gjøre disse dagene. Selv er jeg sevsagt ikke tilhenger av slikt tøys.

Det høres betryggende ut at du har slike holdninger til Valentines, alt som har med kjærlighet og romantikk å gjøre er jo bare kvalmt... ;-)

Bedre med Ballantines, enn Valentines, er mitt motto...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...