Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gjorde det på skolen i fjor faktisk. På dass da. Var så utrolig kåt. Lenge siden jeg hadde sett typen min. Satt og prata om sex med noen kjekke gutter i klassen, og da jeg gikk på dass fant jeg ut at jeg var nødt til å skaffe meg en liten rask orgasme :)

gjorde det på skolen i fjor faktisk. På dass da. Var så utrolig kåt. Lenge siden jeg hadde sett typen min. Satt og prata om sex med noen kjekke gutter i klassen, og da jeg gikk på dass fant jeg ut at jeg var nødt til å skaffe meg en liten rask orgasme :)

Vet ikke om det teller, men en venninne av meg ble fingret i en telefonkiosk med vinduer på alle kanter...

Vet ikke om det teller, men en venninne av meg ble fingret i en telefonkiosk med vinduer på alle kanter...

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kanskje dette hadde noe med litt blotting å gjøre, vise seg frem, og så spenningen ved å bli oppdaget, det forbudte og farlige og alt det der, som vi har drøftet i flere sammenhenger tidligere.

Og så spennende å se at folk holder på med hverandre, for eks. i en bil.

Annonse

Kanskje dette hadde noe med litt blotting å gjøre, vise seg frem, og så spenningen ved å bli oppdaget, det forbudte og farlige og alt det der, som vi har drøftet i flere sammenhenger tidligere.

Og så spennende å se at folk holder på med hverandre, for eks. i en bil.

onanerte på en matbutikk engang...jobber der..

gikk ned på dassen..

Hvorfor er det så spennende å onanere på rare steder? Mitt tips er at det har noe med spenningen å gjøre, faren ved å bli oppdaget og få straff.

Det er noe merkelig ved dette at sex, lyst og straff er forbundet med hverandre.

Noen synsmåter, kjære dol-studerende ?

onanerte på en matbutikk engang...jobber der..

gikk ned på dassen..

Hvorfor er det så spennende å onanere på rare steder? Mitt tips er at det har noe med spenningen å gjøre, faren ved å bli oppdaget og få straff.

Det er noe merkelig ved dette at sex, lyst og straff er forbundet med hverandre.

Det med sex, lyst og straff er jeg enig i! Drømmen er seksuelle situasjoner hvor "straff" er en del av spillet... :)

Det med sex, lyst og straff er jeg enig i! Drømmen er seksuelle situasjoner hvor "straff" er en del av spillet... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...