Gå til innhold

Når så et erigert lem for første gang?

Anbefalte innlegg

Hmmm lurer på om det kan ha vært på frognerbadet. Jeg og 3-4 kompiser var i 12 års alderen da en mann dro oss med inn på dassen og dro den fram og runket.

Pedofile var ikke noe vi hadde mye greie på på den tiden, så vi gikk bare ut, ristet på hodet, og lo av det i ettertid.

Vi trodde jo bare at fyren var noe ustabil.

Ingen av oss fikk for øvrig noen varige men, noe jeg er helt sikker på at dagens unge ville fått.

Hehe. Jeg er ikke helt sikker på det angående varig men da:-)

Fortsetter under...

Det var sikkert ikke så skremmende opplevelse for deg som de andre skildrer nedover her.

Nei, det har du nok rett i. Kan ikke erindre en eneste dårlig vibb i forhold til det mannlige kjønnsorgan. Eller kvinnelige for den saks skyld.

Gjest skvetten type

Akk ja, det er nok et traume som er ubearbeidet og aldri blir glemt.

Jeg tok på det før jeg så, og jeg skvatt skikkelig, ekkelt å ta på, stort og skremmende.

Ikke rart jeg var jomfru i mange år etterpå.

Gjest moralisten

Hmmm lurer på om det kan ha vært på frognerbadet. Jeg og 3-4 kompiser var i 12 års alderen da en mann dro oss med inn på dassen og dro den fram og runket.

Pedofile var ikke noe vi hadde mye greie på på den tiden, så vi gikk bare ut, ristet på hodet, og lo av det i ettertid.

Vi trodde jo bare at fyren var noe ustabil.

Ingen av oss fikk for øvrig noen varige men, noe jeg er helt sikker på at dagens unge ville fått.

Aha, det forklarer bl.a. din hårfobi.

Du vil ikke ha hårete voksne i din nærhet, det minner deg om denne grisen du møtte da du var barn.

Og selv vil du ikke bli som han, derfor barberer du deg til det kjedsommelige.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei, det har du nok rett i. Kan ikke erindre en eneste dårlig vibb i forhold til det mannlige kjønnsorgan. Eller kvinnelige for den saks skyld.

Men er et ikke rart at en ståpikk ikke kan vises på TV ?

Men vi kan vise mord, lik og all verdens styggedom. Sex må være skremmende ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...