Gå til innhold

Til betina - lurer på noe

Anbefalte innlegg

Gjest vintersol

Hei på deg!

Håper du har det litt bedre igjen etter siste nedturen.

Jeg skal ha egguttak i morgen, lørdag.

Synes egentlig det er bortkastet. Har en veldig dårlig følelse denne gangen. Tror rett og slett ikke at vi kommer til egginnsetting nå heller.

Det er en ting jeg lurte på....

På hvilken dag i syklussen hadde du eggutak?

Hos meg var det 12. dagen sist og 12. dagen nå. Sist var nok egget modent, men tror ikke det nå.

Takknemlig for svar og lykke til videre i prosessen !

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93333-til-betina-lurer-p%C3%A5-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tror jeg faktisk har hatt uttak på dag 15 og dag 16 siste gangen.

Forrige gang kom egget svisj med en gang, vanligvis trengs noen skyllinger, noe som tydet på at det var veldig modent.

Vi er usikre på om det er noen vits i å prøve noen flere ganger. Skal snakke med legen til uka.

Lykke til!

Gjest vintersol

Hei

Tror jeg faktisk har hatt uttak på dag 15 og dag 16 siste gangen.

Forrige gang kom egget svisj med en gang, vanligvis trengs noen skyllinger, noe som tydet på at det var veldig modent.

Vi er usikre på om det er noen vits i å prøve noen flere ganger. Skal snakke med legen til uka.

Lykke til!

Hei på deg!

Tusen takk for hurtig svar!

Da har du vel ikke 28 dagers syklus vil jeg tro eller?

Jeg er nok helt sikker på at denne gangen er det ca. 1 dag for tidlig å ta ut egget. Jeg var til kontroll/blodpr. den 8. dagen, da var eggposen bare ca. 13 mm og østrogen var heller ikke høyt nok.

Egentlig skulle jeg til en kontroll til 2 dager senere, men det droppa vi siden vi har så langt å kjøre.

Så vi bare tok sjansen å ta ut egget på samme dag som sist, den 12. dagen.

Sist kjente jeg som jeg bleier å kjenne like før jeg får eggløsning, men nå kjenner jeg ingenting, det tyder nok på at jeg satt Profasi for tidlig.

Så her blir det nok garantert ingen eggdeling nå heller.

For oss er det også siste forsøk i naturlig syklus. Tror ikke det har noen hensikt i å prøve dette mer.

Vi kommer nok til å reise til RH igjen å ta forsøk der, men ikke med nedregulering, men med Orgalutran, hvor man begynner med stimmu med en gang.

Lykke til - håper vi lykkes snart begge to !!!

Mvh

Hei på deg!

Tusen takk for hurtig svar!

Da har du vel ikke 28 dagers syklus vil jeg tro eller?

Jeg er nok helt sikker på at denne gangen er det ca. 1 dag for tidlig å ta ut egget. Jeg var til kontroll/blodpr. den 8. dagen, da var eggposen bare ca. 13 mm og østrogen var heller ikke høyt nok.

Egentlig skulle jeg til en kontroll til 2 dager senere, men det droppa vi siden vi har så langt å kjøre.

Så vi bare tok sjansen å ta ut egget på samme dag som sist, den 12. dagen.

Sist kjente jeg som jeg bleier å kjenne like før jeg får eggløsning, men nå kjenner jeg ingenting, det tyder nok på at jeg satt Profasi for tidlig.

Så her blir det nok garantert ingen eggdeling nå heller.

For oss er det også siste forsøk i naturlig syklus. Tror ikke det har noen hensikt i å prøve dette mer.

Vi kommer nok til å reise til RH igjen å ta forsøk der, men ikke med nedregulering, men med Orgalutran, hvor man begynner med stimmu med en gang.

Lykke til - håper vi lykkes snart begge to !!!

Mvh

Hei igjen

Jeg har faktisk sykluser på 28-30 dager.

Kan du fortelle noe mer om dette opplegget på RH? Vi hadde ett ICSI forsøk på Ullevål før egenandelen ble innført. Må vi stille oss bakerst i køen for å komme inn på Riksen, tror du? I mellomtida har det jo blitt sk. fritt sykehusvalg og dessuten har vi flytta fra Oslo til Akershus, om det har noe å si.

Jeg legger dette spm. som et nytt innlegg, kanskje andre vet.

Ha det så lenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...