Gå til innhold

Jenter. Hva er galt med dere???

Anbefalte innlegg

Kjære jenter og damer der ute... Jeg har en rekke problemer som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med...

Kjærestem min og jeg hadde det kjempe greit før. Men nå er det noe rart over forrholdet vårt..

Før så var hun møe mere,,,, kjælen og kosete(hvis man kan bruke de ordene) hun var møe mere fremmpå når det kom til sex...Hun ville ha stort sett hele tiden... Og jeg gav hele tiden hun ville og hvis jeg ville så var hun ikke vanskelig å spørre...=)

Men nå har det blitt helt rart... Nå er hun lite kjælen/kosete, men veldig rappkjeftet og spydig. Sex blir det ikke noe av før jeg begynner...

Jeg ber ikke om at hun skal holde seg den samme gammle hele tiden men det har vært møe forandringer i de siste par mnd...

så det jeg egentlig spørr etter er om none der ute har opplevd liknende og vet hva som gjør dette...

Skal jo ikke se bort fra at hun er lei meg...=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93336-jenter-hva-er-galt-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så om du har problemer med damen din trekker du linjen til å gjelde alle jenter???? (jfr. overskriften)

Kanskje det er deg det er noe galt med.

Det var vel en måte å få dere til å lese det på...

Dere plukker jo opp slike utagn med en gang... Jeg skjønner hvorfor dere gjør det men som sakt så er det for at dere skal lese det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...