Gå til innhold

Er dette vanlig ? (Langt..)

Anbefalte innlegg

Hei igjen, føler at jeg i denne perioden ikke har gjort så mye annet enn å jobb, sove å være inne på denne siden...

Det er i dag en uke siden jeg fikk satt inn eggene, og i går var jeg sikker på at mensen kom, hadde akkurat de samme smertene, og de kommer med jevne mellomrom i dag også. Heldigvis har jeg ikke vondt i magen lengre, og helt over natten føler jeg meg heller ikke så oppblåst og stinn i magen. Men hvor positivt dette er vet jeg ikke.Tar jo fortsatt crinin gele, trodde at denne oppblåshetsfølelsen kom av den ?

Har lest litt eldre innlegg her, og ser at mange tester 14 dager etter innsetting, eller enda lengre etterpå, og at det anbefales og ikke teste for tidlig, hvorfor sier de da 10 dager på KK ? Skal egentlig ta blodprøve tirsdag, men jeg vet ikke ...

Hadde veldig ømme bryster, men de er nå mere normale, hadde bestandig ømme bryster før mens før også. Ser at mange har hatt mensmurringer, hva menes med det da, nesten som mens smerter, men ikke riktig så vondt eller?

Dette ble langt, men jeg er så stressa, mest pessimistisk, så kommer et snev av optimisme, så blir jeg røykesyk, har sluttet å røyke for en uke siden og....

Ønsker dere alle lykke til videre, det er kjekt å lese andres erfaringer og opplevelser =)

hilsen en lettere frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93437-er-dette-vanlig-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenta!

Skulle tro det var mitt forrige forsøk i ventetiden du beskrev..

Hadde også mensmurringer, altså, det stakk i magen, var sånn kvalmende sånn som jeg får når jeg kjenner at mensen er rett rundt hjørnet. Hadde også stinne bryster, men wops, en dag forsvant dem, og jeg var sikker på at mensen skulle komme! Jeg var altså, BOMBESIKKER på den saken! tok en test, og den var positiv! Men uheldigvis så mistet vi etter en stund, men poenget mitt her er at ingenting er normalt, og heller ingenting er unormalt tror jeg...!!

Jeg vet at i Sverige har dem ikke lov å teste før på rugedag 19! Så vi får veldig tidlig lov å teste! Om jeg klarer det, så var planen å ikke teste før etter at blodprøven er tatt! Men om lille utolmodige meg klarer det, ja det er et annet kapittel!!

Lykke til videre uansett!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93437-er-dette-vanlig-langt/#findComment-518805
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...