blåkvist Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har vært plaget med mestruasjonssmerter i mange år og har hatt uregelmessige blødninger. Tok ultralyd en gang og da så legen noen svarte prikker som han mente var enten egg som lå igjen i kanalen eller små cyster som forårsaket smertene. Jeg 4 av 5 ganger får jeg mensen hver 5 uke, men denne gangen har det ikke skjedd. I stedet opplever jeg å få betente skamlepper. Jeg fikk noe som minner om mensesmerter rett før jeg skulle ha den, men istedet ble jeg bare helt tørr og betent i underlivet. Tidligere har jeg vært mye plaget med sår i rumpen også og en slags klump mellom anus og skjeden. Den merkes kun når jeg står oppreist og når jeg sitter mye. Legene har bare avfeid den (har hatt den i mange år). Hva kan dette være? Kan jeg ha en hormonforstyrrelse? Cyste? Livmorkreft? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93442-s%C3%A5re-skamlepper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.