Gå til innhold

Uff da...

Anbefalte innlegg

Gjest trubbel

Jeg er gift med en snill mann, som elsker meg, og jeg elsker han. Vi har barn sammen. Vi har vært sammen 2 år, gift i 6 mnd.

Stort sett har vi det bra. Men det har vært tider hvor jeg har følt at det er håpløst. Men det har ordnet seg.

Sexlivet er det så som så med, dessverre. Han er ikke like seksuell som meg, og mener at det ikke er så viktig. Jeg er typen som kunne hatt meg flere ganger om dagen. Men når vi først 'koser oss', så er det bra. Det skal vel også sies at jeg har vært gravid mesteparten av tiden vi har vært sammen, og de første mnd i de 2 svangerskapene, har ikke jeg hatt så lyst på sex.(utrolig nok).

MEN... dette er ikke nok.

For 5 år siden var jeg sammen med en som jeg vil anse som mitt livs største kjærlighet. Vi hadde et strålende sexliv, og hadde det bra på så mange måter. Dessverre, ung og naiv som jeg var da, gikk jeg lei, og gjorde slutt. Noe jeg har angret på siden.

Min x, som ble veldig såret, fant seg en ny dame (hun var voldsomt sjalu), og dermed kunne vi ikke være venner engang. Så det var snakk om år mellom hver gang jeg fikk sett han, og vi bodde 5 min fra hverandre.

Jeg fikk aldri sagt at jeg angret sårt, og ikke turte jeg det heller. Han hadde det jo så fint med hun nye, som han sa. Men de menn jeg møtte etter min x, har jeg sammenlingnet med han, men ingen har noengang kunnet målt seg.

Så traff jeg mannen min... Ikke så rent ille han. Han er god på mange måter, men savner sexlivet.

Har hatt kontakt med x'en min det siste året, og vi har fått snakket ut, og vet at vi begge føler noe for hverandre ennå.

Vi har en avtale om at går det skeis med våre partnere, har vi hverandre.

Men jeg tenker så mye på han for tiden, fantaserer om han osv.

Jeg elsker mannen min, og vil leve med han, men hva gjør jeg med følelsene for min x? Vil ikke kutte ut kontakten med x'en min heller, er for glad i han som menneske...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93470-uff-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visst søren kan du kutte kontakten med din x.

Hvem nekter deg det?

Hvis du elsker din nåværende mann - så holder du deg der, Og fantasien. Vel - den kan ingen nekte deg. Ikke gjør det skade heller.

Husk på at det er ditt VALG som påvirker din egen situasjon.

Hvis du har lyst å la følelsene styre deg, så også det ditt VALG.

Sett pluss og minus på begge forhold, så får du det enklere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93470-uff-da/#findComment-519185
Del på andre sider

Egentlig litt å leke med ilden dette her. Du må ta hensyn til din mann og din familie først og fremst. Du elsker din mann sier du, da bør du vokte deg vel for ikke å såre han.

Prøv å snu litt på flisa, hvis mannen din hadde en ex som han savnet og tenkte mye på, fantaserte om og greier, ville du likt det?

Nei, ikke hold kontakten med denne exen hvis du vil bevare ekteskapet.

"ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93470-uff-da/#findComment-519735
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...