Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satt og tenkte på det her en dag; hvor mange forsøk har dere hatt. Synes å huske at det var det 9. forsøket når du nå ble gravid med tvillinger. Er bare nysgjerrig, altså! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, det blir tyngre og tyngre kan jeg love deg!

Jeg er nå 33+5 uker på vei, og har 2-3 cm åpning. Gynekologen tok på hodet til den ene tvillingen da jeg var på kontroll på torsdag! Ganske rart. Har fått beskjed om at det kan gå et par dager eller to-tre uker før det skjer noe, men spennende er det iallefall.

Vel,det var en liten oppdatering.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93474-til-sona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Koselig å høre fra deg. Har lurt på hvordan det går med deg, etter en del innlegg fra deg har det blitt stille!

Håper at tvillingene klarer seg 2-3 uker til før de kommer ut!

Tilsammen har vi hatt 10 forsøk. 9 opptimale forsøk, vi hadde 1 forsøk hvor legen klarte ikke å hente alle eggne ut, bare 1 egg som delte seg dårlig men likevel ble det satt inn. Så det er 10.forsøk jeg ble gravid med tvillinger!

Vi skal ha 2 gutter også!

Lykke til Sats! Snart er dere i mål.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93474-til-sona/#findComment-519137
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...