Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei=/

Skorvatia mi er ca 16cm dyp, og lurer på om den er bra nok til å tilfredsstille en mann med gjennomsnitlig størrelse på straddisen?

Jeg lurer også på om noen her har noen tips om hvordan jeg kan få målt omkretsen?

Kun jævlig seriøse svar.

På forhånd kvakk.

Venlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93483-skorvatia-st%C3%B8rrelse-spm-til-gutta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

22

• wywh

18

• SoriaMoria

5

• neuni

4

Mest aktive i denne tråden

hehe - det var igrunnen akkurat samme spørsmål som jeg satt og klekka ut for et par timer siden dette :-) (men som jeg ikke posta, da...)

hmmmm.... tenke.... hva med å bli sånn testperson for kondomeriet eller noe..... så kan vi jo beregne størrelsen ut fra hvor store dildoer vi har plass til :-)

;-D

hehe - det var igrunnen akkurat samme spørsmål som jeg satt og klekka ut for et par timer siden dette :-) (men som jeg ikke posta, da...)

hmmmm.... tenke.... hva med å bli sånn testperson for kondomeriet eller noe..... så kan vi jo beregne størrelsen ut fra hvor store dildoer vi har plass til :-)

;-D

Har tengt på det samme...

Synd det ikke er noe kondomeri hvor jeg bor... Hadde antagelig ikke sittet her på DOL nå...=)

Hilsen i dag sexuelt frustrert

Annonse

Nei, dette er ikke dypt nok. Dersom jeg legger deg på rygg med føttene bak nakken og jeg tar en skikkelig slam-dunk så bunner jeg deg så du skriker.

Og jeg blir ikke tilfredstillt med mindre jeg kan leke rambukk.

Seriøst, ikke gjør for mye narr av folk som er usikre.

;-D

Dersom det skal være et seriøst forsøk så trenger dere kanskje noen til å bistå for å forsikre om at forsøket bli utført på mest mulig vitenskapelig måte?

Gjest belarus

Nei, dette er ikke dypt nok. Dersom jeg legger deg på rygg med føttene bak nakken og jeg tar en skikkelig slam-dunk så bunner jeg deg så du skriker.

Jøss - har du _så_ stor kuk?

Hadde vel skriki litt selv om dukke hadde gitt meg en slam- dunk, men gjerne for meg...

Man kan da ikke sitte å gråte HVÆR gang man er inne på DOL. Må jo kunne smile litt innimellom...

Men jeg ønsker jo ikke noen noe vont heller da, men det tror jeg de fleste skjønner.

Venlig hilsen

Annonse

Hadde vel skriki litt selv om dukke hadde gitt meg en slam- dunk, men gjerne for meg...

Man kan da ikke sitte å gråte HVÆR gang man er inne på DOL. Må jo kunne smile litt innimellom...

Men jeg ønsker jo ikke noen noe vont heller da, men det tror jeg de fleste skjønner.

Venlig hilsen

Jada, Katten. Skjønte at du ikke mente det slemt. Og på nett må man tåle å få ironi tilbake.

Om du skriker uten en slammer, så får jeg håpe det bare er god-skriking. (trenger ikke ha bena helt bak nakken)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...