Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finner du ikke noe mannfolk i nærheten da? Eller noe annet hardt du kan bruke?

Tre noe mykt på noe hardt, legg deg oppå og gni deg mot det. Ei ex sverget til den metoden.

Har da mine metoder jeg også, der gav du meg en ide til ny tråd:)

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

22

• wywh

18

• SoriaMoria

5

• neuni

4

Mest aktive i denne tråden

Ikkeno problemer med hverken straddis eller hørsel, du er jo bare et funn:)

Hmmm... det er noen som har sagt at dersom man elsker å drive med det man gjør, da blir man flink til det.

Det er ikke opp til meg å si om jeg er et funn eller ikke, for jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag (pleier ikke å spørre jentene om å bli sammenlignet med tidligere menn). Men jeg elsker i hvertfall det jeg gjør.

Gjest belarus

Hmmm... det er noen som har sagt at dersom man elsker å drive med det man gjør, da blir man flink til det.

Det er ikke opp til meg å si om jeg er et funn eller ikke, for jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag (pleier ikke å spørre jentene om å bli sammenlignet med tidligere menn). Men jeg elsker i hvertfall det jeg gjør.

Hmmm... det er noen som har sagt at dersom man elsker å drive med det man gjør:

Amatør, gresk og betyr amatør.

Poet er du og...

Liker menn som går inn for det de gjør. Jeg hater slurv og halvgjort arbeid..;)

Annonse

Gjest belarus

Åja, da forstår jeg.

Amatør har litt forskjellig betydning. En som elsker det han gjør, en som ikke er særlig flink eller en som ikke driver med det profesjonelt men på hobbybasis.

Ja - men i noen tilfeller kan en amatør være en bedre perfeksjonist enn en proff pga. at han elsker det han gjør. Logger av og dusjer - snakkes:-)

Annonse

1) Nei, 16 cm er akkurat dypt nok til å gi en 60,32 % sjanse for tilfredstillelse. Merker mannen at du ikke er uendelig dyp får han problem med å få orgasme.

2) Trasig problem, målebånd fungerer best på utvendig omkrets.

Ikkeno håp, med andre ord, nei, nei, man får melde seg som tester på kondomeriet...

Ikkeno håp, med andre ord, nei, nei, man får melde seg som tester på kondomeriet...

Tror du de har slike jobber da?

Sikkert noe blad, f.x Cupido, eller noen nettside som driver med slikt.

Hvis du ikke finner noen så start din egen dildotest.no

Tror du de har slike jobber da?

Sikkert noe blad, f.x Cupido, eller noen nettside som driver med slikt.

Hvis du ikke finner noen så start din egen dildotest.no

hehehe - dildotest.no ser ut til å være ledig domene, likeså dildotest.com, utrolig nok :)

hehehe - dildotest.no ser ut til å være ledig domene, likeså dildotest.com, utrolig nok :)

Tøfft, utrolig at ingen har tenkt på dette før.

Her er det faktisk et marked!

Kat-1 eller andre får tilsendt dildoer for testing, og dildoselgerne får reklame for sine dildoer.

Win-win situasjon spør du meg.

Tøfft, utrolig at ingen har tenkt på dette før.

Her er det faktisk et marked!

Kat-1 eller andre får tilsendt dildoer for testing, og dildoselgerne får reklame for sine dildoer.

Win-win situasjon spør du meg.

yes, og domenenavnet dildotest.com funker jo på engelsk også, gjer det ikkje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...