Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg drekker ikkje (enda) og er ikkje aleine, men seriøs, det er eg :)

Jeg drikker øl, ser film (men har en pause nå da jeg skal se boksekamp om 7 minutter), og trives med det.

Spørsmålet var bare om jeg drakk øl? Ja.

Skal ut, da.

Jeg drikker øl, ser film (men har en pause nå da jeg skal se boksekamp om 7 minutter), og trives med det.

Spørsmålet var bare om jeg drakk øl? Ja.

Skal ut, da.

Ja jeg gjør som du kat 1 men savner deg viss du er hunkjønn.

Annonse

Er nok hankjønn ja, men sansynligvis for gammel. nemmlig 37 år men får høre at jeg ser 10 år yngre ut.Ellers helt vanlig, men jeg bor på Vestlandet og du sikkert 100 mil unna desverre.

Ikke for gammel for meg, men kanskje 27 er for ungt?

Ja er nok akkurat 100 mil unna, men vi kan jo trøste oss med en skål?

Ikke for gammel for meg, men kanskje 27 er for ungt?

Ja er nok akkurat 100 mil unna, men vi kan jo trøste oss med en skål?

Vi får drømme om hverandre da, skulle ønske jeg var nærmere deg for vi har sikkert felles interresser. Jeg er 183 høg brune øyer, mørk blond og 90 kilo, så får du danne deg et bilde av meg.

Du er ikke den eneste.

Men jeg trives egentlig godt alene med øl'en og PC'n akkurat nå.

Av og til er det godt å slappe av alene også:-)

Mvh

Enig med deg. Koser meg, jeg.

Kan dra ut på byen en annen helg, den stikker ikke av, er jeg redd...

Annonse

Gjest latterbrøl

Fint. Hva skulle man gjort uten internett og mobil?

Tatt seg en tur på byen, kanskje..?

Huff ja jeg husker før i tiden da man måtte ut på byen for å ha det morro. Jeg er glad for at tidene endrer seg. Kun noen tastetrykk og vennene strømmer på. Ikke noe pes med å barbere legger og armhuler, nappe øyenbryn, klippe tånegler, file føtter, sminke, vaske håret.

Puhh så glad jeg er i mobilen min. Han godtar meg sånn som jeg er.

Enig med deg. Koser meg, jeg.

Kan dra ut på byen en annen helg, den stikker ikke av, er jeg redd...

Ingen ting å være redd for vel...?

Nå har jeg drukket noen øl, "pratet" med noen venner fra USA med samme interesser som meg, sett litt på TV og spillt et online-internettspill.

Deilig å droppe turen på byen denne helgen.

Som du sier - den ligger der neste helg også - praktisk talt rett nedenfor der jeg bor:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...