Gå til innhold

Har noen sett ei dame ejakulere

Anbefalte innlegg

Gjest grisegutten

Har opplevd en gang at ei dame ejakulerte under orgasme, da spruta ho ut støtvis ei kvitaktig væske, etter dette blei jeg veldig nysjerrig og bestillte en video om dette fra cupido. Der viser 4 damer når dei ejakulerer, ei av dei spruter flere meter i en lang stråle, dette kan vel ikke være mulig, og må være filmtriks.Hvilken erfaring har dere her på DOL med ejakulering blant damer. Skal visst være 10 % av damene som ejakulerer!Veldig nysjerrig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93559-har-noen-sett-ei-dame-ejakulere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grisegutten

mange meter er fullt mulig. Det er veldig tynn væske og mye kraft.. så det går fint ja ;) Om ikke MANGE meter, så hvertfall 1 og 2. ;)

Kanke være mulig! er det forsjellig på konsistensen da mariee som gjør trykket. Har du vært borti dette med ejakulering

Kanke være mulig! er det forsjellig på konsistensen da mariee som gjør trykket. Har du vært borti dette med ejakulering

Jeg har vært borti det. Jeg lært meg det selv da jeg var 14-15 år. Nå er jeg dobbel så gammel. Jeg kan som rgeel kontrollere selv om det skal skje eller ikke under en orgasme. Men iblant klarer jeg ikke kontrollere. Hvis jeg ikke har håndkle foran som tar imot spruten, så spruter det ofte langt utenfor sengen. Lengden kan variere. Om konsistensen har noe å si for lengden det vet jeg ikke.. Vet ikke hvorfor det spruter så mye lengre enn hos gutta.. Trykket kanskje? aner ikke. Det er i allefall tilfelle. Ofte synes jeg det er upraktisk at det spruter så langt, så jeg pleier å stoppe det i et håndkle.

Annonse

Gjest grisegutten

Jeg har vært borti det. Jeg lært meg det selv da jeg var 14-15 år. Nå er jeg dobbel så gammel. Jeg kan som rgeel kontrollere selv om det skal skje eller ikke under en orgasme. Men iblant klarer jeg ikke kontrollere. Hvis jeg ikke har håndkle foran som tar imot spruten, så spruter det ofte langt utenfor sengen. Lengden kan variere. Om konsistensen har noe å si for lengden det vet jeg ikke.. Vet ikke hvorfor det spruter så mye lengre enn hos gutta.. Trykket kanskje? aner ikke. Det er i allefall tilfelle. Ofte synes jeg det er upraktisk at det spruter så langt, så jeg pleier å stoppe det i et håndkle.

Skulle gjerne ha åpna munnen når du spruta mariee. ÅHHHHH hvor opphissende,så kunne du fått satsen min.

Gjest Cottyman

Det kommer ikke noene lange stråler det jeg har erfart men de blir utrolig våte. Man kjenner det godt under samleiet at hun spruter, varme sater som ikke er seige men våte, ikke gir det mere friksjon heller, de blir ikke glattere, sitter hun oppå deg når hun spruter kjenner du varmen fosser.

Det er bare nydelig, som oftest kommer de flere ganger hvis du hoder ut har opplevd opptil 10-12 fosser under et samleie.

Evjakulering er en nådegave....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...