Gå til innhold

Har du funnet g-punktet ditt mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I og med at dette g-punktet visstnok sitter i analen, og du ikke har gått inn via analen, så hadde det vært interessant å høre hvordan du nådde ditt?

Var det ned via halsen?

Sitter g-punktet i analen altså? Trodde det var p-punktet på menn som satt der jeg da men.

Sitter g-punktet i analen altså? Trodde det var p-punktet på menn som satt der jeg da men.

Jeg er ikke 100 % opplyst når det gjelder mannens g-punkt, men mener å ha lest at det sitter i ræva.

P-punktet har jeg ikke engang hørt om.

Det er åpenbart mye jeg ikke vet om mine punkter.

Jeg er ikke 100 % opplyst når det gjelder mannens g-punkt, men mener å ha lest at det sitter i ræva.

P-punktet har jeg ikke engang hørt om.

Det er åpenbart mye jeg ikke vet om mine punkter.

Prostata punktet - når det gjelder menn :-)

Trykker man en finger f.eks mot dette punktet, kan jeg love deg at spruten står ;)

Prostata punktet - når det gjelder menn :-)

Trykker man en finger f.eks mot dette punktet, kan jeg love deg at spruten står ;)

Men dette er det punktet som normalt omtales som mannens g-punkt.

Men fyren over sier jo at finner det uten å gå via analen. Hvordan er det mulig?

Annonse

Men dette er det punktet som normalt omtales som mannens g-punkt.

Men fyren over sier jo at finner det uten å gå via analen. Hvordan er det mulig?

"Men dette er det punktet som normalt omtales som mannens g-punkt."

Ja det stemmer.

Men er Pirko mann? Jeg er ikke helt sikker er du? Isåfall mener vel vedkommende musa, nei jeg vet ikke.

Her er linja treg som sirup :-(

"Men dette er det punktet som normalt omtales som mannens g-punkt."

Ja det stemmer.

Men er Pirko mann? Jeg er ikke helt sikker er du? Isåfall mener vel vedkommende musa, nei jeg vet ikke.

Her er linja treg som sirup :-(

Åja...

Jeg har alltid trodd at Pirko var mann, men det er selvsagt veldig mulig at jeg tar feil.

Åja...

Jeg har alltid trodd at Pirko var mann, men det er selvsagt veldig mulig at jeg tar feil.

Ja det trodde jeg også, men jeg mener jeg leste et sted at pirko var kvinne, men jeg er ikke helt sikker.

Æsj, fy faen i morgen blir det en grusomt slitsom dag. Jeg skulle bare ta en middagslur og sov til 01.00

Derfor sitter jeg her nå å surrer midt på natta. Og du, har du nattevakt igjen?

Ja det trodde jeg også, men jeg mener jeg leste et sted at pirko var kvinne, men jeg er ikke helt sikker.

Æsj, fy faen i morgen blir det en grusomt slitsom dag. Jeg skulle bare ta en middagslur og sov til 01.00

Derfor sitter jeg her nå å surrer midt på natta. Og du, har du nattevakt igjen?

Ja, nattvakt. Har sannsynligvis fri resten av uka, eller i det minste fram til fredag, så de kommende dagene blir ikke så harde for meg :)

Ja, nattvakt. Har sannsynligvis fri resten av uka, eller i det minste fram til fredag, så de kommende dagene blir ikke så harde for meg :)

Ja da er du i det minste litt heldigere enn meg, men jeg kan selvsagt legge meg nedpå litt i morgen(idag) jeg også, en fordel med å ha såpass store unger :)

Det er bare så kjedelig å gå rundt som en vandrende zombi, før og etter - til jeg kommer i fast rute igjen.

Går å ser om jeg har noen videoer liggende som det går ann å se på.

God nattevakt :)

Ja da er du i det minste litt heldigere enn meg, men jeg kan selvsagt legge meg nedpå litt i morgen(idag) jeg også, en fordel med å ha såpass store unger :)

Det er bare så kjedelig å gå rundt som en vandrende zombi, før og etter - til jeg kommer i fast rute igjen.

Går å ser om jeg har noen videoer liggende som det går ann å se på.

God nattevakt :)

Ja ikke at jeg skal på noen jobb altså - hvis det så sånn ut. Takk og pris for det i det minste.

Gjest mislykket

I og med at dette g-punktet visstnok sitter i analen, og du ikke har gått inn via analen, så hadde det vært interessant å høre hvordan du nådde ditt?

Var det ned via halsen?

Kjære SDD,

det er godt mulig at du har et G-punkt i (ende-) tarmen din. Kanskje det er grunnen til at du liker endetarmsex. Men jeg tviler på at alle menn har noe G-punkt der.

Vennlig hilsen

Annonse

Kjære SDD,

det er godt mulig at du har et G-punkt i (ende-) tarmen din. Kanskje det er grunnen til at du liker endetarmsex. Men jeg tviler på at alle menn har noe G-punkt der.

Vennlig hilsen

dersom du kontakter fastlegen din, så kommer du nok til å få en gledelig overraskelse...

ikke nøl, ring i dag...

Det er flere som har funnet det ser jeg(linken under)..er bare dere dolere som er trege og asexuelle

http://www.mozon.no/sex_og_samliv/sporsmal.asp?All=&UID=4485&Cat=

Ja, helt riktig. Dolere har som rykte på seg å være trege og asexuelle.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...