Gå til innhold

Bivirkninger av synarela?

Anbefalte innlegg

Gjest Inkognitoen

Hei.

Håper noen kan svare meg på dette: begynte med synarela for en uke siden, og har de siste 3-4 dagene hatt svært ømme pupper, og mye kviser (på samme sted). Er det bivirkninger av synarela'n? Innrømmer at de ømme puppene gjør at jeg gjerne vil teste men det blir vel like bortkastet denne gangen også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93614-bivirkninger-av-synarela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo da det er bivirkninger av synarela. jeg å ble plaget av masse kviser og ømme pupper og fikk varme tokter. min mann satt å frøys mens jeg svetta.

Nå er det 10 dager jeg satt inn mine egg .

Det er først no jeg begynner å bli bra med kvisene og varmen. men det er sikkert forskellig fra person til person..

Lykke til med forsøket!!

Krysser alle fingrer for deg/dere.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...