Gjest Vurderer Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Får man konstant stive brystvorter av piercing i den? Tror ikke mine brystvorter ville kledd en piercing i "ustiv" tilstand.. Så...hvordan er det? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 "Tror ikke mine brystvorter ville kledd en piercing i "ustiv" tilstand.." *lol* ja du får sagt det... 0 Siter
Gjest Vurderer Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 "Tror ikke mine brystvorter ville kledd en piercing i "ustiv" tilstand.." *lol* ja du får sagt det... Man er da ærlig De er vel ca 2 cm i diameter.. 0 Siter
Dronninga Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Man er da ærlig De er vel ca 2 cm i diameter.. NEI, de vil ikke være konstant stive av piercing... De blir lettere stive, men ikke konstant.. :-) En annen ting er at når du tar dem ut, uansett hvor lenge de har vært der, så har du nesten ikke følelse igjen i dem... Men mens de er der så gjør de dem mer følsomme... Spørs hva du vil da...:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Hehe, hvorfor tror du at du ville ha konstant stive brystvorter da? :-) Hvis det skulle være fordi det er pirrende og at du blir kåt av det må det jo bli litt eh..slitsomt innimellom..*s* 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Til en viss grad får du det, ja. De vil ikke vøre konstant maksimalt stive, men de blir stivere - og ergo litt større, enn hvis du ikke har hullene. Hvor merkbart det vil bli kommer an på størrelsen fra før - hvis de er små/stikker lite ut så vil du sansynligvis merke god forskjell. ".............." 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Tror ikke de vil kle det i stiv tilstand heller. Det er jævla stygt, syntes jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.