Gjest Haren Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Har akkurat opplevd at dama har hatt på seg en strap-on og tatt meg analt. Spennende og utrolig godt at man "skifter roller" og at dama "tar" mannen. Viktig at strap-on'en er av typen dobbeldildo slik at også damen har noe inne i seg. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 *sperre opp øynene og titte forundret* nå kommer sikkert mislykket løpende med en rekvisisjon til fastlegen sin... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Har sett de der ja.. Og lest noen erotiske noveller med slike opplevelser. Spennende:-) 0 Siter
Kat-1 Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 *sperre opp øynene og titte forundret* nå kommer sikkert mislykket løpende med en rekvisisjon til fastlegen sin... *flirer høyt* Sperra øynene opp noen millimeter selv, men det var sikkert utrolig gøy. Hadde (den fiktive) typen min dradd frem en sånn opp av baklomma hadde jeg sikkert prøvd det, da... tror jeg... 0 Siter
conan Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Det er fysiologisk veldig utfordrende at dama tar deg analt bakfra med en "dobbel strap-on dildo" (finnes det? dobbel dildo som er strap-on? Link?) som samtidig er inne i henne selv.. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 *flirer høyt* Sperra øynene opp noen millimeter selv, men det var sikkert utrolig gøy. Hadde (den fiktive) typen min dradd frem en sånn opp av baklomma hadde jeg sikkert prøvd det, da... tror jeg... "Hadde (den fiktive) typen min "? en oppblåsbar? 0 Siter
Kat-1 Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 "Hadde (den fiktive) typen min "? en oppblåsbar? Finnes det??? 0 Siter
Gjest Haren Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Finnes det??? Kondomeriet selger slike. Kjøpte min i butikken, men skulle tro at de selges på nettbutikken deres også. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Finnes det??? om det finnes oppblåsbare? selvsagt... men når det er sagt, det finnes mange oppblåste menn også:-) 0 Siter
Kat-1 Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 om det finnes oppblåsbare? selvsagt... men når det er sagt, det finnes mange oppblåste menn også:-) Tror rett og slett ikke jeg ville finne en oppblåsbar mann særlig sexy... Ville nok veid ham og funnet ham for lett... 0 Siter
melankolsk Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Har sett de der ja.. Og lest noen erotiske noveller med slike opplevelser. Spennende:-) hehe 0 Siter
Linn211365380426 Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 He he.. Spretten dame du har gitt;) Hadde nok endt med samlivsbrudd, om jeg hadde nærmet meg analen til elsklingen med en jello-penis! Men, stå på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.