Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat opplevd at dama har hatt på seg en strap-on og tatt meg analt. Spennende og utrolig godt at man "skifter roller" og at dama "tar" mannen. Viktig at strap-on'en er av typen dobbeldildo slik at også damen har noe inne i seg.

Skrevet

*sperre opp øynene og titte forundret*

nå kommer sikkert mislykket løpende med en rekvisisjon til fastlegen sin...

Skrevet

Har sett de der ja.. Og lest noen erotiske noveller med slike opplevelser. Spennende:-)

Skrevet

*sperre opp øynene og titte forundret*

nå kommer sikkert mislykket løpende med en rekvisisjon til fastlegen sin...

*flirer høyt*

Sperra øynene opp noen millimeter selv, men det var sikkert utrolig gøy.

Hadde (den fiktive) typen min dradd frem en sånn opp av baklomma hadde jeg sikkert prøvd det, da... tror jeg...

Skrevet

Det er fysiologisk veldig utfordrende at dama tar deg analt bakfra med en "dobbel strap-on dildo" (finnes det? dobbel dildo som er strap-on? Link?) som samtidig er inne i henne selv..

Skrevet

*flirer høyt*

Sperra øynene opp noen millimeter selv, men det var sikkert utrolig gøy.

Hadde (den fiktive) typen min dradd frem en sånn opp av baklomma hadde jeg sikkert prøvd det, da... tror jeg...

"Hadde (den fiktive) typen min "? en oppblåsbar?

Skrevet

"Hadde (den fiktive) typen min "? en oppblåsbar?

Finnes det???

Skrevet

Finnes det???

Kondomeriet selger slike. Kjøpte min i butikken, men skulle tro at de selges på nettbutikken deres også.

Skrevet

Finnes det???

om det finnes oppblåsbare? selvsagt...

men når det er sagt, det finnes mange oppblåste menn også:-)

Skrevet

om det finnes oppblåsbare? selvsagt...

men når det er sagt, det finnes mange oppblåste menn også:-)

Tror rett og slett ikke jeg ville finne en oppblåsbar mann særlig sexy...

Ville nok veid ham og funnet ham for lett...

Skrevet

Har sett de der ja.. Og lest noen erotiske noveller med slike opplevelser. Spennende:-)

hehe

Linn211365380426
Skrevet

He he.. Spretten dame du har gitt;)

Hadde nok endt med samlivsbrudd, om jeg hadde nærmet meg analen til elsklingen med en jello-penis!

Men, stå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...