Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kat-1

15

• SierDuDet

10

• tigertrollet

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

He he.. nei, men syntes det ble litt salt smak av kaffen min her...

Du er ikke snau... Hadde du bare tort å gjøre noe av det du forteller at du gjør...

;-))

Fakta er at jeg tør å fortelle noe av det jeg sier at jeg gjør, men deres problem er at dere aldri vil få vite hva jeg gjør og hva jeg ikke gjør...

...før vi en dag sitter på en cafè og du merker at det er noe "galt" med kaffen.

Fakta er at jeg tør å fortelle noe av det jeg sier at jeg gjør, men deres problem er at dere aldri vil få vite hva jeg gjør og hva jeg ikke gjør...

...før vi en dag sitter på en cafè og du merker at det er noe "galt" med kaffen.

..."noe godt i kaffen" fikk lissom en helt annen betydning...

Slutter herved å kjøpe kaffe ute..

Men siden du gjør så mye ute, så kan du vel henge en stor plakat over hodet ditt når du er på kamp i dag.. Regner med du skal dit.. så kan det stå SDD på plakaten...

El dropper du kampene når gullet glapp...????

Annonse

Slutter herved å kjøpe kaffe ute..

Men siden du gjør så mye ute, så kan du vel henge en stor plakat over hodet ditt når du er på kamp i dag.. Regner med du skal dit.. så kan det stå SDD på plakaten...

El dropper du kampene når gullet glapp...????

Det er ikke kamp i dag. Det er kamp i Stjernehallen i morgen.

Kampen du sikter til som du tror går i dag, er sikkert kampen mot M/S, men den ble flyttet til i går grunnet kamp i morgen også.

Jeg var selvsagt på kampen hvor vi knuste M/S 8-3, men kunne like gjerne vunnet 15-3. Sjansene var der.

Dropper kampene? Aldri i livet.

Det er for øvrig nå sesongen starter, og det er neste uke sluttspillet begynner.

Det er sluttspillet som gjelder, det har det alltid vært, og VIF vant fortjent seriemesterskapet i år også, dog får vi se om vi ikke kan gjøre noe med bøtta, som vi vant i fjor, og akter å vinne igjen i år!

Kampen du sikter til som du tror går i dag, er sikkert kampen mot M/S, men den ble flyttet til i går grunnet kamp i morgen også.

Jeg var selvsagt på kampen hvor vi knuste M/S 8-3, men kunne like gjerne vunnet 15-3. Sjansene var der.

Det er for øvrig nå sesongen starter, og det er neste uke sluttspillet begynner.

Det er sluttspillet som gjelder, det har det alltid vært, og VIF vant fortjent seriemesterskapet i år også, dog får vi se om vi ikke kan gjøre noe med bøtta, som vi vant i fjor, og akter å vinne igjen i år!

Krysser fingrene for dere da sjø...

Har forresten sett bilde av deg, så for min del trenger du ikke å ha plakat over hodet.. Men kanskje andre hadde syntes det hadde vært spennende og sett deg på kamp...

;-))

Krysser fingrene for dere da sjø...

Har forresten sett bilde av deg, så for min del trenger du ikke å ha plakat over hodet.. Men kanskje andre hadde syntes det hadde vært spennende og sett deg på kamp...

;-))

Vi trenger all lykke vi kan få, for jeg er ikke like overbevist nå som tidligere i sesongen, men det er håp. Det er sikkert! :)

Hvor har du sett bilde av meg? Det er så mange som sier de har sett bilde av meg, og da lurer jeg litt på hvor disse bildene er hen?

Er det på supergay.com?

Vi trenger all lykke vi kan få, for jeg er ikke like overbevist nå som tidligere i sesongen, men det er håp. Det er sikkert! :)

Hvor har du sett bilde av meg? Det er så mange som sier de har sett bilde av meg, og da lurer jeg litt på hvor disse bildene er hen?

Er det på supergay.com?

Du får legge ut mail adr din så kan jeg bekreft at jeg har sett det.. el msn adr...Vil ikke utbrodere her..

Enga i mitt hjerte!

Annonse

Er det på supergay.com?

Er det på supergay.com?

Er du aktiv der også?

I følge den biologiske opprinnelsen til RM var problemet med perring i pinjongen kurerbart med terpentin. Du kan jo alltids spørre...I allefall katter kurerte vedkommende med dette fludium. Altså katter!

Etter som denne vedkommende avgikk med døden for noen år tilbake, noe jeg trodde du har fått med deg, så blir det vanskelig, om ikke umulig å spørre denne vedkommende til råds,men siden du, mitt kjære opphav, sverger til denne metoden, så skjønner ikke jeg hvordan du kunne være så skjødesløs med din egen perring?=)

*Sukk* _enda_ et nytt fjortisspråk nå som man såvidt hadde begynt å venne seg til at enkelte benytter det idiotiske sms-språket...

Nå vet ikke jeg hva du mener med "fjortis språk", men om det er "perring" og "pingjong" du sikter til så kan jeg jo forklare at perring er en helt naturlig ting å si for en nordlending, og pingjong er en tapp, ganske enkelt. Jeg syns pingjong høres fint ut, men det er jo smak og behag, selvfølgelig.

Ellers så begynner det forøvrig å bli altfor lenge siden jeg var fjortis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...