Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker råd om hvordan jeg skal klare å redde forholdet til meg og min samboer. Han er i begynnelsen av 20 årene, og har fått diagnosen adhd som barn. Vårt forhold sliter veldig nå, og det skyldes mye at han sliter psykisk, noe som selvfølgelig går utover meg og vårt barn. Han er arbeidsledig, gjør ingenting for å få seg en jobb, han har begynt på jobb/skole men så har han sluttet, han sover til langt utpå dagen, han bruker mine penger som om de kommer fra en utømmelig kilde og han er sur og tverr og hisser seg opp for bagateller. Jeg vil gjerne at vi skal få dette til å fungere, men nå har jeg kommet til et punkt hvor noe må forandre seg for at vi skal kunne fortsette å leve sammen. Jeg vet at han heller ikke er fornøyd emd livet sitt som det er nå. Hva kan jeg gjøre? Blir veldig glad for andres synspunkter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93779-samboer-med-adhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...