Gå til innhold

Gjør interesserte eller kåte damer større inntrykk ?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor i alle dager helt normale damer av og til virker kjempesøte. Kan det være så enkelt at det er fordi de viser interesse eller er kåte, eller er det noe annet.

(Jada, dette er kanskje et dumt spørsmål, men viktig. Har kun opplevd at dømmekraften min svekkes på denne måten når jeg er edru. 3 øl og ingen damer gjør noe særlig inntrykk før dagen derpå)

Mvh

Fortsetter under...

Kanskje alle damer egentlig bare er vanlige damer..?

Alle har vel gode og dårlige dager.

Spiller ingen rolle at alle damer er vanlige damer, liker når dømmekraften svekkes på denne måten. Går jo ikke i spinn eller blir hodestups forelsket, noterer meg bare at akkurat denne dama virket interessant.

Mvh

Spiller ingen rolle at alle damer er vanlige damer, liker når dømmekraften svekkes på denne måten. Går jo ikke i spinn eller blir hodestups forelsket, noterer meg bare at akkurat denne dama virket interessant.

Mvh

Når dømmekraften svekkes, sier du? Er den svekket når du liker noen? Når du sier "normale" damer, mener du da utseendemessig?

Når dømmekraften svekkes, sier du? Er den svekket når du liker noen? Når du sier "normale" damer, mener du da utseendemessig?

Vet ikke helt om dømmekraften er svekket, det kan hende at det er motsatt, at jeg til vanlig går med skylapper. Tror igrunnen det er slik.

MEN når det gjelder utseende er den nok svekket og det gjør ingenting.

Mvh

Vet ikke helt om dømmekraften er svekket, det kan hende at det er motsatt, at jeg til vanlig går med skylapper. Tror igrunnen det er slik.

Mvh

Men nå vil jeg ha et svar.

Finnest det grunnlag for å hevde at kåthet(les seksuell interesse) direkte gjør kvinner mer attraktive, eller dreier det seg mer om psykologi.

Noen som vet ?

Annonse

Mvh

Det gjør selvsagt ikke noe at dømmekraften svekkes når du drikker.

Det eneste du må passe på er å drekke såpass mye at du fortsatt er full når du våkner. Hvis ikke kan du får sjokk.

Trikset er å gjemme en halvflaske med cognac på badet, og så styrter du den når du er oppe og pisser.

Men nå vil jeg ha et svar.

Finnest det grunnlag for å hevde at kåthet(les seksuell interesse) direkte gjør kvinner mer attraktive, eller dreier det seg mer om psykologi.

Noen som vet ?

Når du er kåt har du på deg andre briller skjønner'u;-)

Det gjør selvsagt ikke noe at dømmekraften svekkes når du drikker.

Det eneste du må passe på er å drekke såpass mye at du fortsatt er full når du våkner. Hvis ikke kan du får sjokk.

Trikset er å gjemme en halvflaske med cognac på badet, og så styrter du den når du er oppe og pisser.

Leste du tråden ? Problemet var at 3 øl stålsatte dømmekraften.

Annonse

Har ikke det noe med kjemi å gjøre. Menn behøver ikke å være så veldig sexy eller attraktive for andre selv om jeg liker dem og synes de er interessante. Men nå tenner jeg ofte på hodet jeg da. De må ha litt sprø ideer.

Alle som smiler og er blide ser penere ut!

Dersom noen smiler, er blide og i tillegg er ? blir de enda vakrere. Det er min erfaring.

Tror jeg gir opp og bare konkluderer med at ? går meg hus forbi når jeg har drukket øl og at ? kan være avhengig av dagsform.

Mvh

Det må være de brillene jeg har på meg. Det er vel ikke lenge til jeg synes Tande P er tagbar...

Hadde du komt på besøk kan det godt hende at jeg hadde blitt mo i knærne og slukt agnet rått. Men ikke si det til noen, det er viktig å virke rolig og avbalansert vet du.;-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...