Gå til innhold

Hvorfor blei diskusjonen sletta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja jeg ble litt fornærma, men det var vel et signal om at jeg blei vel pågående på deg kat-1, skal skjerpe meg .Du virker iallefall helt topp!!!

Jeg tror årsaken ligger hos meg og Belarus, men det får vi vel aldri vite...

...ble nesten litt nervøs, jeg...=/

Jeg tror årsaken ligger hos meg og Belarus, men det får vi vel aldri vite...

...ble nesten litt nervøs, jeg...=/

Fortsett med innlegga dine du kat- 1 det er sånne som deg som gjør forumet innterresant både faglig og anna, du burde vært sponsa fordi du bruker tid på dette!!

Fortsett med innlegga dine du kat- 1 det er sånne som deg som gjør forumet innterresant både faglig og anna, du burde vært sponsa fordi du bruker tid på dette!!

Du mener det?

Sier kanskje litt om livet mitt(for ikke å snakke om sex livet mitt) at jeg sitter mye her om dagene...*snufs*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...