Gå til innhold

5-7 gram kalorier per 100 gram sæd..

Anbefalte innlegg

.....er jo ikke spesielt mye. Det må vel kunne kalles kalorifattig?

Tilpasset dagens light-generasjon av jenter mao:-)

Ikke bare inneholder den proteiner (det vet vi jo), men også sink, C-vitamin og fosfor.

Min nyervervede kunnskap sparer meg for tusenlappen som jeg skulle bruke på vitaminer.

Nå skal jeg bare melke forbipasserende, samle det opp på bestemors Norgesglass og ta en teskje styrkedrikk hver morgen.

Og bruke tusenlappen på noe annet. ;-)) *strålende fornøyd*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93874-5-7-gram-kalorier-per-100-gram-s%C3%A6d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hmm, tatt i betraktning at dette tilskuddet til tider er manglevare hos noen (!!!), så ville jeg kanskje ikke brukt den tusenlappen med det første?

eller på den annen side, du får mye fint i plastikk og silikon for 1000 spenn:-)

Neida, klysa. Jeg får overdose når jeg først får, så det er ingen krise;-)

Dessuten trenger jeg mye B-vitaminer, så det er ikke noe vits med den svelgingen. Dropper det nå. Multivitamintabl og egg gjør samme nytten.

Sånn, da har jeg snart vennet meg av fra sex. Kanskje likesågreit. Praktisk ihvertfall:-)

*spy* den var ekkel! Den må komme direkte og nymelket.

Må komme fersk -akkurat som brennvinen:-)

Det her var faktisk noe noen hadde spurt om i Det Nye -altså om det var mye kalorier i sperm..*flire*

Da er man faen døtte meg opphengt i slanking om man ikke svelger sperm på det grunnlaget! (om man ikke liker det er jo en annen sak)

:-)

Neida, klysa. Jeg får overdose når jeg først får, så det er ingen krise;-)

Dessuten trenger jeg mye B-vitaminer, så det er ikke noe vits med den svelgingen. Dropper det nå. Multivitamintabl og egg gjør samme nytten.

Sånn, da har jeg snart vennet meg av fra sex. Kanskje likesågreit. Praktisk ihvertfall:-)

praktisk og enkelt ja... så slipper du å påføre meg en slik hard hodepine:-)

men for all del, synes absolutt at du skal få deg pikk en gang i blant...

praktisk og enkelt ja... så slipper du å påføre meg en slik hard hodepine:-)

men for all del, synes absolutt at du skal få deg pikk en gang i blant...

Det er ikkeno stress med noe egentlig. Jeg bare smiler og er glad jeg. Og livet er igrunn herlig. Pikk eller ikke pikk. Selv om det nok lokker frem et litt bredere smil, ja

;-)

Duh..hvis ikke Stjernen kommer til sluttspillet blir det vel en ny verdensborger til jul? Det var det som skjedde i vinter, hæ? :-P

Det er ikkeno stress med noe egentlig. Jeg bare smiler og er glad jeg. Og livet er igrunn herlig. Pikk eller ikke pikk. Selv om det nok lokker frem et litt bredere smil, ja

;-)

Duh..hvis ikke Stjernen kommer til sluttspillet blir det vel en ny verdensborger til jul? Det var det som skjedde i vinter, hæ? :-P

nei du nå får det være nok... har gjort den feilen en gang, og så skal du bruke det mot meg...

*lol*

nei satser ikke på noen nye verdensborgere nå igjen, lar andre ta seg av den biten... om stjernen ryker eller fredrikstad rykker opp i år har heldigvis ingen innvirkning på produksjonen her i gården... men at tassen skal vøre med pappa på kamp innen sesongen (fotball) er omme, skal være sikkert og visst...

Annonse

Gjest Pricilla

Det var et innlegg som var basert i fakta. Resirkulering av vitaminer igrunn.

Men ekkelt? Mulig:-)

Joa.. det er nok fakta det med kalorier osv.

Men din detajerte plan om hvordan du skal spare penger på vitaminer var ikke særlig delikat - var DET jeg mente var ekkelt.. Så litsom for meg ei jente som slurpet i seg sæd fra norgesglass! *grøss*

Ekkelt=

"Nå skal jeg bare melke forbipasserende, samle det opp på bestemors Norgesglass og ta en teskje styrkedrikk hver morgen."

Skjønte jo at dette er blodig alvor fra din side, men allikevel fikk jeg grøssninger av innlegget ditt! ; ) Din grisejente.. : ) hehe

Joa.. det er nok fakta det med kalorier osv.

Men din detajerte plan om hvordan du skal spare penger på vitaminer var ikke særlig delikat - var DET jeg mente var ekkelt.. Så litsom for meg ei jente som slurpet i seg sæd fra norgesglass! *grøss*

Ekkelt=

"Nå skal jeg bare melke forbipasserende, samle det opp på bestemors Norgesglass og ta en teskje styrkedrikk hver morgen."

Skjønte jo at dette er blodig alvor fra din side, men allikevel fikk jeg grøssninger av innlegget ditt! ; ) Din grisejente.. : ) hehe

*flire*

Ja, det var ikke heeeelt alvorlig ment da. Jeg hadde litt ekkel fantasi så sent på kvelden. Du får ha meg tilgitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...