Gå til innhold

En romantisk kveld en god ide? til menn

Anbefalte innlegg

hei! Samboern min og jeg prater sjelden sammen, vi ser på tv og er slitene etter jobb.. Eller så har vi besøk av venner. Føler at vi ikke har hatt noe tid til hevrandre.

Tenkte jeg skulle gjøre noe med det.. Ordne en romantisk kveld for abre oss, slå av tvn, mobilen og dra ut kontakta på telefonen.

Tenkte jeg skulle lage en "piknikk" forann peisen med raklett, vin, massasjeolje... : )

har ikke parat emd han på lenge, så føler jeg ikke kejnenr han lenger, blir nesten flau. Hvordan tror dere han vil reagere?

Eller rettere sagt: Hvordan ville du reagert hvis situasjonen hadde vært sånn som min/vår? Hadde du blitt glad? Eller ville du synes det var teit?

Uff.. føler meg helt idiot som ikke klarer å prate med samboen min lenger! Tross alt vært sammen i mange år.

Hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93900-en-romantisk-kveld-en-god-ide-til-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, synes ikke dette høres teit ut, men det ville kanskje kommet litt bardust på?

ellers hadde jeg vel ikke akkurat koblet det scenarioet med snakking, hadde vel fått helt andre forhåpninger :-)

lykke til uansett hva du finner på...

Hadde jo tenkt å gjøre noe annet og da! : )

Vi kommer nok til å ha den store "samtalen" i dag, da blir ting som regel mye bedre når vi får lufta hva vi har på hjertet.

Vi skal ikke snakke om å skisses eller noe så drastisk, bare tenkte jeg skulle prøve å være "kjærester" igjen jeg.

Ikke god ide da? Tror ejg gjør det fordet jeg! ; ) Får se... kanskje drikke en flaske vin først jeg da så jeg tør å si og gjøre det jeg vil.

Hadde jo tenkt å gjøre noe annet og da! : )

Vi kommer nok til å ha den store "samtalen" i dag, da blir ting som regel mye bedre når vi får lufta hva vi har på hjertet.

Vi skal ikke snakke om å skisses eller noe så drastisk, bare tenkte jeg skulle prøve å være "kjærester" igjen jeg.

Ikke god ide da? Tror ejg gjør det fordet jeg! ; ) Får se... kanskje drikke en flaske vin først jeg da så jeg tør å si og gjøre det jeg vil.

vet du hva? uansett hva du finner på så blir det sikkert meget bra, det viktigste i et forhold,(sies det da, har aldri oppfattet deg slik *s*) er visstnok komunikkasjon. så når, hvor (hvem spiller selvsagt stor rolle) eller hvordan dere snakker sammen er urelevant, det viktigste er at dere gjør det...

bare en flaske vin? nei ta en for meg også du, hehe...

tror kanskje det viktigste er at dere gjør noe sammen, bare den følelsen pleier å være bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...