Gå til innhold

Gravid uke 9 + magekramper

Anbefalte innlegg

I går morges våknet jeg med sterke magekramper/ menssmerter, og var sikker på at jeg skulle miste. Men jeg har ikke hatt noen blødning.

Krampene føltes akkurat slik de er på sitt verste når jeg skal ha mensen, men gikk over etter et par timer. Altså som mensmurringer, bare at skikkelig sterke... Har hatt moderate mensmurringer i hele svangerskapet fram til nå.

Er dette vanlig tro? Er det begynnelsen på en SA, eller kan jeg føle meg trygg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93906-gravid-uke-9-magekramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det vel inegn som kan si sikkert. men kan jo trøste deg med at når ejg var gravid hadde jeg "menskramper", og ble jo litt engstelig for det da, men legen sa at det er "voksesmerter" og at det var helt normalt i begynnelsen i svangerskapet, jeg var 8 uker på vei.

Ta det med ro og ikke stress, det går nok bra!

Det er det vel inegn som kan si sikkert. men kan jo trøste deg med at når ejg var gravid hadde jeg "menskramper", og ble jo litt engstelig for det da, men legen sa at det er "voksesmerter" og at det var helt normalt i begynnelsen i svangerskapet, jeg var 8 uker på vei.

Ta det med ro og ikke stress, det går nok bra!

Takk for svar. Joda, det er vel masse som skjer, både hormonelt og kroppslig, så det er sikkert greit... Jeg skal ta det med ro og ikke stresse!!

Takk for svar. Joda, det er vel masse som skjer, både hormonelt og kroppslig, så det er sikkert greit... Jeg skal ta det med ro og ikke stresse!!

Hei!

Om det kan være til noen trøst så leste jeg en gang på en dansk side at slike "menssmerter" kunne oppstå under graviditet grunnet at livmora utvidet seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...