Gå til innhold

Er mannen min homo / bifil?

Anbefalte innlegg

Gjest gift dame

Grunnen til jeg lurer og blir mere og mere usikker er at han er utrolig fiksert på anuset i sex livet vårt.

Hver gang vi har sex og vorsspill vil han at jeg bruker fingrene eller didoen i rumpa hans...greit nok syns jeg av og til , men det blir litt vel mye !

Ellers så har han alltid en tendens til å kysse kompisene sine når vi er på byen.

De synes bare det er kult og er med på "leken" , kanskje fordi han er tøffingen i gjengen?!

Vi har vært gift i 4 år og har barn.

Hva mener dere ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93907-er-mannen-min-homo-bifil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange menn liker å bli stimulert i anus (meg inkludert) Det trenger ikke ha noe å gjøre med å være bifil eller homofil.

At han kysser (er det "ordentlige" kyss vi snakker om her?) er mer urovekkende i så måte.

Men har det noe å si om han er bifil?

Spør han om det du likegreit.

Han er vel neppe homo siden han har barn med deg. Før du spør kan du jo finne ut om du synes det er greit at han er bifil eller ikke.

Men han trenger jo ikke å være det heller.

Du har vel høre om skaphomser? De er ofte gifte og har barn ;o)

Annonse

Joda , men jeg regner vel det som lite sannsynlig , men at han er bifil er det jo en større sjanse for *S*

Var ikke Juritzen en gang gift?

Og Rimi er vel fortsatt ute å dater kvinnfolk...

Man flyr ikke rundt å kysser gutter på byen med en gang man får noen dråper innabords, og når man alltid skal tas hardt av en dildo mens han lukker øynene og tenker på Ronny, Viggo eller Rune, så sier det seg egentlig selv.

Man flyr ikke rundt å kysser gutter på byen med en gang man får noen dråper innabords, og når man alltid skal tas hardt av en dildo mens han lukker øynene og tenker på Ronny, Viggo eller Rune, så sier det seg egentlig selv.

Ronny er ikke homo, han er hetero, Viggo er pedo og Rune, joda han er i hvertfall bifil... *flire*

hvem pokker i Rimi?

Annonse

hvem pokker i Rimi?

Det er nok naturlignok mange homser i Rimi, men jeg tenkte nå på selveste Hagen.

Hva med Jens Stolenberg? Har hørt noen rykter om at han også er ute å rir rumper i ny og ne.

Men det er selvsagt mulig at det ikke er hold i ryktene. Jeg har tross alt hørt dem av homofile, og alle vet vel at man aldri kan stole på disse.

Det første du skriver tyder ikke nødvendigvis på at han er bifil, men jeg likte ikke helt den derre at han skal kysse sine kamerater, den høres mer tvilsom ut.

Homo er han nok ikke, men bifil kan være en mulighet. De opplysningene du gir er ikke sterke nok til å dra den ene eller den andre konklusjonen.

Du får henge ut noen agn, så får du se om du får mer fast fisk:-)

Det er nok naturlignok mange homser i Rimi, men jeg tenkte nå på selveste Hagen.

Hva med Jens Stolenberg? Har hørt noen rykter om at han også er ute å rir rumper i ny og ne.

Men det er selvsagt mulig at det ikke er hold i ryktene. Jeg har tross alt hørt dem av homofile, og alle vet vel at man aldri kan stole på disse.

åh, han Rimi... har du sett, det ville vel ikke forbause meg så veldig nei...

hmm, har vi flere kandidater i offentligheten da?

Stoltenberg altså? jaså? vel med den familien så ville vel kanskje selv jeg rettferdiggjøre stavhopping...

*bla febrilsk i Se&hør*

Gjest gift dame

Det første du skriver tyder ikke nødvendigvis på at han er bifil, men jeg likte ikke helt den derre at han skal kysse sine kamerater, den høres mer tvilsom ut.

Homo er han nok ikke, men bifil kan være en mulighet. De opplysningene du gir er ikke sterke nok til å dra den ene eller den andre konklusjonen.

Du får henge ut noen agn, så får du se om du får mer fast fisk:-)

En annen ting som skurrer i hodet mitt er at han i fjor hadde surfet innim en del gay sider på nettet.

Da jeg konfontrerte han med det , lo han bare å sa at det var for morro skyld...

En annen ting som skurrer i hodet mitt er at han i fjor hadde surfet innim en del gay sider på nettet.

Da jeg konfontrerte han med det , lo han bare å sa at det var for morro skyld...

Hehe....det kan nok virke som om han har en viss dragning. Men som sagt fisk litt, legg opp til å få vite mest mulig gjennom uskyldige spørsmål.

Hvis han ikke sletter spor etter seg på internett kan du relativt lett finne ut hvilke sider han surfer på.

Kanskje du kan få deg en real sengehygge fremover med to menn:-))....eller?

Hehe....det kan nok virke som om han har en viss dragning. Men som sagt fisk litt, legg opp til å få vite mest mulig gjennom uskyldige spørsmål.

Hvis han ikke sletter spor etter seg på internett kan du relativt lett finne ut hvilke sider han surfer på.

Kanskje du kan få deg en real sengehygge fremover med to menn:-))....eller?

Er jo ingen vits det med 2 bifile menn vel!!!!!! De må jo være ultrahetrofile skal det bli noe gøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...