Gå til innhold

Er mannen min homo / bifil?

Anbefalte innlegg

Er jo ingen vits det med 2 bifile menn vel!!!!!! De må jo være ultrahetrofile skal det bli noe gøy.

Hehe..nja vet ikke det, det kan jo sikkert være spennende å se på også da og er dem bifile så er jo sjangsen ganske stor for at hun også får sitt:-))

Hadde jeg hatt to bifile jenter i senga, så hadde jeg vært svært så fornøyd om jeg bare kunne se på også jeg:-))

Fortsetter under...

Hvis det er opp til meg så vil det skje MYE !! :-)

Kanskje det, men er mennene virkelig ultrahetero om ideen begeistrer ? Tviler på det...

PS, kan ikke uttale meg helt skråsikkert siden jeg ikke har prøvd noe sånt. Har ikke lyst til å prøve heller, det er for risikabelt.

Mvh

Gjest mislykket

Kjære venn!

Jeg vet ikke om spesiell interesse for endetarmen indikerer at din partner er bi- eller homosexuell. For meg er det i utgangspunktet helt uforståelig at han kan finne endetarmen sexuelt opphissende. Kanskje han -- som en del andre DOL'ere her -- har det til felles med homofile menn at de om ikke foretrekker så iallfall har en spesiell forkjærlighet for endetarmen?

Jeg håper du får svar på dine spørsmål.

Kanskje du kan spørre ham?

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest mislykket

Det første du skriver tyder ikke nødvendigvis på at han er bifil, men jeg likte ikke helt den derre at han skal kysse sine kamerater, den høres mer tvilsom ut.

Homo er han nok ikke, men bifil kan være en mulighet. De opplysningene du gir er ikke sterke nok til å dra den ene eller den andre konklusjonen.

Du får henge ut noen agn, så får du se om du får mer fast fisk:-)

Hei!

Jeg synes at å kysse dem som man er glad i neppe kan være tegn på homofili.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Mange menn liker å bli stimulert i anus (meg inkludert) Det trenger ikke ha noe å gjøre med å være bifil eller homofil.

At han kysser (er det "ordentlige" kyss vi snakker om her?) er mer urovekkende i så måte.

Men har det noe å si om han er bifil?

Hei!

Personlig ville jeg blitt mer bekymret om han virkelig ønsket å bli "tatt" i endetarmen.

Men her tenker vi kanskje ulikt; i og med at du bedyrer at du ikke er homofil men likevel liker å bli stimulert i endetarmen...

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Det er nok naturlignok mange homser i Rimi, men jeg tenkte nå på selveste Hagen.

Hva med Jens Stolenberg? Har hørt noen rykter om at han også er ute å rir rumper i ny og ne.

Men det er selvsagt mulig at det ikke er hold i ryktene. Jeg har tross alt hørt dem av homofile, og alle vet vel at man aldri kan stole på disse.

Hei!

Du er tydeligvis opptatt av hvem som er homofil. Kan det være fordi du i likhet med noen av de homofile menn har gitt uttrykk for at du liker "å ri rumper"?

Vennlig hilsen

Annonse

Hei!

Personlig ville jeg blitt mer bekymret om han virkelig ønsket å bli "tatt" i endetarmen.

Men her tenker vi kanskje ulikt; i og med at du bedyrer at du ikke er homofil men likevel liker å bli stimulert i endetarmen...

Vennlig hilsen

Håper inderlig vi tenker ulikt. Den dagen jeg blir som deg legger jeg meg inn frivilleg på nærmeste klinikk.

Gjest mislykket

Jeg er nok heller, som de fleste her, "mislykketofob".

Hei!

Jeg beklager at du ikke klarer å forholde deg til en person som ikke har en forkjærlighet for å bli tatt i endetarmen. Jeg har ingen problemer med at det fins (homofile) menn som liker å bli "tatt" i endetarmen, og da blir det jo litt betenkelig at du ikke kan respektere at ikke alle deler dine gleder på dette punktet.

Uansett: lykke til!

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg beklager at du ikke klarer å forholde deg til en person som ikke har en forkjærlighet for å bli tatt i endetarmen. Jeg har ingen problemer med at det fins (homofile) menn som liker å bli "tatt" i endetarmen, og da blir det jo litt betenkelig at du ikke kan respektere at ikke alle deler dine gleder på dette punktet.

Uansett: lykke til!

Vennlig hilsen

AT jeg misliker deg har ikke noe med at du ikke liker anal stimulering. Det kommer av at du er fordømmende mot alle du ikke forstår, at du uttaler deg så bombastisk om ting du har null erfaring med, at du kverulerer verre enn de fleste, din ovenfra og ned holdning, dine latterlige "vennlig hilsen" når du slett ikke er vennlig. Det er mer, men nå må jeg få litt frisk luft før stanken tar knekken på meg.

Sier det deg ingenting at 99,99% av alle her inne er sterkt uenige med deg? De har et fint ord for slike (du er som så intelligent vet nok hva jeg snakker om) som til tross for overveldende mengder bevis på det motsatte tror folk liker deg.

Gjest mislykket

AT jeg misliker deg har ikke noe med at du ikke liker anal stimulering. Det kommer av at du er fordømmende mot alle du ikke forstår, at du uttaler deg så bombastisk om ting du har null erfaring med, at du kverulerer verre enn de fleste, din ovenfra og ned holdning, dine latterlige "vennlig hilsen" når du slett ikke er vennlig. Det er mer, men nå må jeg få litt frisk luft før stanken tar knekken på meg.

Sier det deg ingenting at 99,99% av alle her inne er sterkt uenige med deg? De har et fint ord for slike (du er som så intelligent vet nok hva jeg snakker om) som til tross for overveldende mengder bevis på det motsatte tror folk liker deg.

Hei!

Etter at du kan få deg til å skrive et slikt innlegg, forstår jeg at du har det vanskelig. Derfor tar jeg meg ikke nær av noe av det du skriver -- du har jo heller ikke akkurat injuirerende kraft.

Jeg har da ikke fordømt deg på noen som helst måte. Eller mener du at min mangel på forståelse for din lyst til å bli penitrert med rimelighet kan tolkes som en fordømmelse. Er det ikke heller du som fordømmer meg bare fordi jeg ikke liker å bli penitrert?

Jeg registrerer din glede av penitrering av din endetarm. Jeg synes det er fint at du kan uttrykke dine, om enn noe sære, gleder her på DOL. Men du kan da ikke forvente at alle skal være enig med deg?

Om innlegget ditt er representativt for din sinnsstemning, frykter jeg at du er temmelig sårbar og isolert. Jeg håper du kan ta dette opp med din fastlege. Han/hun vil sikkert kunne hjelpe deg ev. henvise til annen profesjonell hjelp.

Men jeg håper at du har det bra, og at du etterhvert forstår at jeg ikke fordømmer adferd som er typisk for homoseksuelle menn. Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg registrerer og kommenterer -- men jeg fordømmer ikke.

Kanskje du skal begynne å akseptere at det fins ulike meninger om endetarmsex? -- ikke alle liker det eller finner det sexuelt opphissende.

Uansett: stor klem fra meg!

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...