Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er en svensk kvinnelig idrettsutøver, tror det var alpint, som har gjort det veldig bra i det siste. Det som ble sagt om henne på TV her en dag var at hennes største styrke var psyken hennes. Hun sa alltid til seg selv at jeg er helt klart best, jeg kommer til å vinne med to sekunder osv. osv.

For å være best må man altså ha tro på at man er best.

Jeg vil være best i senga, og tror selvsagt at det er jeg også!

Går man rundt og tror man er middels eller dårlig i senga, da blir man dårlig.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• Ulv I Faarikaal

5

• mrxx

3

• SierDuDet

3

Mest aktive i denne tråden

Det er en svensk kvinnelig idrettsutøver, tror det var alpint, som har gjort det veldig bra i det siste. Det som ble sagt om henne på TV her en dag var at hennes største styrke var psyken hennes. Hun sa alltid til seg selv at jeg er helt klart best, jeg kommer til å vinne med to sekunder osv. osv.

Men hvis man faktisk er dårlig må man innse det for å kunne gjøre noe med det. En kan ikke sy puter under armene på folk hele tiden.

Gjest Wilhelmina

Det kan også arte seg på denne måten: Man TROR man er best, men når det kommer til stykket, klarer man ikke holde på lenger enn 10 min, langt mindre gi den kvinnen man har vært sammen med i et helt år orgasme!! det gjelder altså å ha litt selvinnsikt;)

Hvor bra er bedre enn snittet ?

*blar i små lapper som damer har etterlatt på kjøkkenbord, nattbord og i lommer*

"En ny erfaring !" Sto det på en, hva betyr det ?

"En ny erfaring !"

*flirer* Hva la dama i den kommentaren? Kanskje hun egentlig var lesbisk, men at du omvendte henne? :-)

Annonse

Annonse

hva regnes som snittet da?

selv er jeg selvsagt fritatt fra alt som heter sammenligning siden jeg allerede er satt på pidestall og forgudet av flere av det motsatte kjønn...

også har jeg et bevis på at jeg har fått dyppet den da, viktig å ta med, siden det er veldig enkelt å skryt på seg et knull:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...