Jane Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Korsen vet du det? Fortell;-) Det er vel sånt man bare veit helt av seg sjøl det da. Ja,for man må jo ha trua på seg sjøl. ;-) 0 Siter
conan Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Skrevet 20. februar 2003 Det var som noen har påpekt her med hensyn til bilkjøringsferdigheter: Den gjennomsnittlige doler er mye bedre i sengen enn den gjennomsnittlige doler! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Det var som noen har påpekt her med hensyn til bilkjøringsferdigheter: Den gjennomsnittlige doler er mye bedre i sengen enn den gjennomsnittlige doler! :-) Jeg er faktisk den eneste her som innrømmet at jeg er elendig i senga. Det har sine fordeler for man skal aldri undervurdere overraskelsesmomentet! 0 Siter
conan Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Skrevet 20. februar 2003 Jeg er faktisk den eneste her som innrømmet at jeg er elendig i senga. Det har sine fordeler for man skal aldri undervurdere overraskelsesmomentet! Underpromise and overachieve... Det lærer man i markedsføringsteorien, som du tydeligvis har fulgte med på... :-) 0 Siter
Gjest Zuul Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Jeg er helt ELENDIG i senga!!!!! tragisk er det! 0 Siter
conan Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Skrevet 20. februar 2003 Jeg er helt ELENDIG i senga!!!!! tragisk er det! Øvelse gjør mester!! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Underpromise and overachieve... Det lærer man i markedsføringsteorien, som du tydeligvis har fulgte med på... :-) Ja, markedføring var vel et av de fagene jeg faktisk likte 0 Siter
conan Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Skrevet 20. februar 2003 Ja, markedføring var vel et av de fagene jeg faktisk likte Det kommer av overførbarheten av kompetansen til "kjøttmarkedet".... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.