Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Men gråter du hvis noen tilbyr deg makrell i tomat eller du prøver å spise det? At hun ikke liker er tydelig og det skjønner jo han også. Men når hun gråter så tyder det på at noe er galt. Kanskje det er noe hun bør jobbe med, evt ta kontakt med psykolog. Du ble ikke tilfeldigvis skremt av en makrell som liten? Det kan forklare en del skjønner du:-) Om noen ikke hadde respektert at jeg ikke vil spise makrell i tomat, og mer eller mindre hadde prøvd å tvinge det i meg, så kan det godt hende det hadde kommet en panikk tåre eller to. Ja, jeg ble skremt av den jævlige lukta da jeg var liten, og har ikke til hensikt å oppsøke psykolog av den grunn. Jeg tror min avsky for lukta er en naturlig advarsel om at "dette trenger du ikke spise" Jeg tror denne jenta er uerfaren og ikke vil skuffe kjæresten sin i senga. Når hun da sier nei, og han ikke respekterer dette, bare fortsetter og sier at alle andre liker det, så ødelegger han selvtilliten hennes, gleden åver å ha sex og tilliten til kjæresten sin. Dette kan igjen medføre at hun faktisk en gang i fremtiden må oppsøke hjelp... Dette denne gutten driver med er et overgrep. Det bør han innse straks og begynne å respektere et nei for et nei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Om noen ikke hadde respektert at jeg ikke vil spise makrell i tomat, og mer eller mindre hadde prøvd å tvinge det i meg, så kan det godt hende det hadde kommet en panikk tåre eller to. Ja, jeg ble skremt av den jævlige lukta da jeg var liten, og har ikke til hensikt å oppsøke psykolog av den grunn. Jeg tror min avsky for lukta er en naturlig advarsel om at "dette trenger du ikke spise" Jeg tror denne jenta er uerfaren og ikke vil skuffe kjæresten sin i senga. Når hun da sier nei, og han ikke respekterer dette, bare fortsetter og sier at alle andre liker det, så ødelegger han selvtilliten hennes, gleden åver å ha sex og tilliten til kjæresten sin. Dette kan igjen medføre at hun faktisk en gang i fremtiden må oppsøke hjelp... Dette denne gutten driver med er et overgrep. Det bør han innse straks og begynne å respektere et nei for et nei. "Om noen ikke hadde respektert at jeg ikke vil spise makrell i tomat, og mer eller mindre hadde prøvd å tvinge det i meg, så kan det godt hende det hadde kommet en panikk tåre eller to." Er det ikke det vi gjør med barn? Å kalle det han gjør et overgrep er langt over streken. Han prøver å gjøre det best mulig for henne under sex. Menn får i seg selv lite ut av å slikke en kvinne. Det er ikke normalt å begynne å gråte for slikt under sex. Liker hun det ikke kan hun bare si det og så lar han være. Men gråten tyder på at det ligger noe under, noe som en kanskje bør finne ut av. Du gråter vel ikke hvis noen tilbyr deg makrell i tomat? Hva om hun ikke hadde ville hatt sex i det hele tatt og hadde grått hvis han ville ha sex med henne? Skulle hna da bare akseptert dette uten å prøve å finne ut hvorfor? Det hadde jo vært tydelig at noe var galt, det er ikke normalt å ikke like sex. Da ligger det som regel noe bak. Han prøver jo med dette innlegget å få gode råd slik at de kan gjøre noe med problemet. Du burde skamme deg for å kalle dette et overgrep. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 "Om noen ikke hadde respektert at jeg ikke vil spise makrell i tomat, og mer eller mindre hadde prøvd å tvinge det i meg, så kan det godt hende det hadde kommet en panikk tåre eller to." Er det ikke det vi gjør med barn? Å kalle det han gjør et overgrep er langt over streken. Han prøver å gjøre det best mulig for henne under sex. Menn får i seg selv lite ut av å slikke en kvinne. Det er ikke normalt å begynne å gråte for slikt under sex. Liker hun det ikke kan hun bare si det og så lar han være. Men gråten tyder på at det ligger noe under, noe som en kanskje bør finne ut av. Du gråter vel ikke hvis noen tilbyr deg makrell i tomat? Hva om hun ikke hadde ville hatt sex i det hele tatt og hadde grått hvis han ville ha sex med henne? Skulle hna da bare akseptert dette uten å prøve å finne ut hvorfor? Det hadde jo vært tydelig at noe var galt, det er ikke normalt å ikke like sex. Da ligger det som regel noe bak. Han prøver jo med dette innlegget å få gode råd slik at de kan gjøre noe med problemet. Du burde skamme deg for å kalle dette et overgrep. Jeg ble aldri tvunget til å spise noe jeg ikke likte som barn, heldigvis... Jeg er enig med deg i at det er unormalt å ikke like sex, Men alle kan jo ikke like de samme tingene. Slik jeg forsto innlegget hans, så hadde de ikke noen andre problemer en at hon ikke ville ha en tunge i musa. Jeg forsto det også slik at han ikke respekterte dette, og bare fortsetter med å prøve å slikke henne. Om hun har hatt en traumatisk barndom eller ikke står det ingenting om, og det er jo slettes ikke sikkert at hun har hatt det, bare for at hun ikke vil ha noe av oralsex. Det finnes desverre menn som ikke skjønner at nei faktisk betyr nei. Og all den tid dette ser ut til å være en sånn mann, så skammer jeg meg ikke over å mene at det han driver med er et overgrep. Hvordan ville du definert et overgrep? Jenta begynner jo å gråte fordi han snur det døve øret til, ikke nødvendigvis for at "Onkel skulle være snill" med henne da hun var liten. Jeg mener han burde slutte å "tvinge seg på henne" og heller gjøre ting begge liker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg ble aldri tvunget til å spise noe jeg ikke likte som barn, heldigvis... Jeg er enig med deg i at det er unormalt å ikke like sex, Men alle kan jo ikke like de samme tingene. Slik jeg forsto innlegget hans, så hadde de ikke noen andre problemer en at hon ikke ville ha en tunge i musa. Jeg forsto det også slik at han ikke respekterte dette, og bare fortsetter med å prøve å slikke henne. Om hun har hatt en traumatisk barndom eller ikke står det ingenting om, og det er jo slettes ikke sikkert at hun har hatt det, bare for at hun ikke vil ha noe av oralsex. Det finnes desverre menn som ikke skjønner at nei faktisk betyr nei. Og all den tid dette ser ut til å være en sånn mann, så skammer jeg meg ikke over å mene at det han driver med er et overgrep. Hvordan ville du definert et overgrep? Jenta begynner jo å gråte fordi han snur det døve øret til, ikke nødvendigvis for at "Onkel skulle være snill" med henne da hun var liten. Jeg mener han burde slutte å "tvinge seg på henne" og heller gjøre ting begge liker. Han skrev at hver hang han prøvde å slikke henne begynte hun å gråte. Selv om han forsikret henne om at han ikke kom til å tvinge henne. Da er det ikke mas, eller gjentatte forsøk det er snakk om. Hun gråt fra første gang. Det mer enn tyder på at noe er galt. Spør han om hvorfor så blir hun sint og lei seg. Noe som igjen tyder på at noe er galt. Uansett må til og med du innse at han kun prøver å gjøre det rette her, han vil gjøre det mest mulig for henne og mener nok at dette er en sperre hun kan bli kvitt slik at sexen deres blir bedre. Mange kvinner kvier seg for alt annet enn det normale innen sex (misjonæren). Men når de kommer over dette blir sexlivet deres mye bedre. Det er nok det han tenker på. Det er da ikke snakk om noe overgrep her, å prøve å slikke dama si. Makan. Det er slett ikke sikkert at hun gråter fordi han vender det døve øret til. I så fall er det rart at hun alltid gråt når han prøvde å slikke henne. Første gangen kan vel verken være mas eller overgrep? At hun gråter kan skyldes traumer eller at hun synes det er skittent eller er redd det skal smake vondt. Dette kan være noe hun kan komme over slik at de begge får det bedre. En skal ikke automatisk godta at folk ikke liker ting og si at det er greit. Det kan ligge grunner bak, ting en kan ordne opp i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Han skrev at hver hang han prøvde å slikke henne begynte hun å gråte. Selv om han forsikret henne om at han ikke kom til å tvinge henne. Da er det ikke mas, eller gjentatte forsøk det er snakk om. Hun gråt fra første gang. Det mer enn tyder på at noe er galt. Spør han om hvorfor så blir hun sint og lei seg. Noe som igjen tyder på at noe er galt. Uansett må til og med du innse at han kun prøver å gjøre det rette her, han vil gjøre det mest mulig for henne og mener nok at dette er en sperre hun kan bli kvitt slik at sexen deres blir bedre. Mange kvinner kvier seg for alt annet enn det normale innen sex (misjonæren). Men når de kommer over dette blir sexlivet deres mye bedre. Det er nok det han tenker på. Det er da ikke snakk om noe overgrep her, å prøve å slikke dama si. Makan. Det er slett ikke sikkert at hun gråter fordi han vender det døve øret til. I så fall er det rart at hun alltid gråt når han prøvde å slikke henne. Første gangen kan vel verken være mas eller overgrep? At hun gråter kan skyldes traumer eller at hun synes det er skittent eller er redd det skal smake vondt. Dette kan være noe hun kan komme over slik at de begge får det bedre. En skal ikke automatisk godta at folk ikke liker ting og si at det er greit. Det kan ligge grunner bak, ting en kan ordne opp i. Jeg er enig med deg i mye av det su sier, men når han gjentatte ganger prøver å slikke henne og hun ikke vil, så må han da for gus skyld slutte. Hun liker det ikke. Uansett årsak. Om det er noe mere som ligger bak, så får han det i allefall ikke ut av henne ved å gjentatte ganger gjøre ting med henne som hun ikke liker. La oss si at det ligger noe mere bak, da, noe som slett ikke trenger å være tilfellet. Da hadde det vel heller vært bedre om han hadde tatt dette opp under helt andre omstendigheter. Hvorfor slikke henne til hun gråter(gjentatte ganger) for så å spørre hvorfor hun gråter? Jeg mener fremdeles at han bør slutte med dette. Jenta sier jo at hun ikke liker det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er enig med deg i mye av det su sier, men når han gjentatte ganger prøver å slikke henne og hun ikke vil, så må han da for gus skyld slutte. Hun liker det ikke. Uansett årsak. Om det er noe mere som ligger bak, så får han det i allefall ikke ut av henne ved å gjentatte ganger gjøre ting med henne som hun ikke liker. La oss si at det ligger noe mere bak, da, noe som slett ikke trenger å være tilfellet. Da hadde det vel heller vært bedre om han hadde tatt dette opp under helt andre omstendigheter. Hvorfor slikke henne til hun gråter(gjentatte ganger) for så å spørre hvorfor hun gråter? Jeg mener fremdeles at han bør slutte med dette. Jenta sier jo at hun ikke liker det. Klart han må slutte. Det er naivt å tro at selv om hun ikke likte det de 100 første gangene så løsner det på den 101. gangen. Der er vi enige. Det er heller ikke lurt å ta opp dette mens en har sex. Men jeg mener at han ikke bare "skal akseptere" dette uten videre. Begge to kan tjene på at de finner ut om det er noe som ligger bak. Det trenger ikke å være det, men jeg synes det er rart at hun gråter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SteinRoar Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Kanskje hun er engstelig..... Jeg hadde det slik lenge, p.g.a at jeg var misbrukt av vokns som liten. Forstod ikke selv hvorfor jeg gråt.... Jeg gjør det NÅ. Kanskje hun har slike problemer? Eller kanskje hun er redd for å slippe seg løs? Lykke til. hun er ikke misbrukt som barn.. tror jeg hvertfall.. hun regarer ikke spesielt på andre ting eller hvis vi bare gjør "normale" ting.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SteinRoar Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Med teskje: Hvis kjæresten din gråter når du forsøker å gi henne oralsex må du øyeblikkelig holde opp med det. Herregud... Jeg holder da opp når hun sier nei! jeg er da ikke helt blåst! men jeg er fortsatt overbevist om at hun egentlig bør like det, alle gjør det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmina Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Dette var da faktisk et seriøst svar på et useriøst eller seriøst (sannsynligvis førstnevnte) innlegg. Alle jenter liker ikke oralsex, og sier hun at hun ikke liker det så bør fyren respektere det. En jente som begynner å grine i tide og utide er uansett vannvittig patetisk, så sant hun ikke er 10 år gammel. Ergo gikk jeg ikke over streken med 10 års kommentaren heller. "en jente som begynner å grine i tide og utide er uansett utrolig patetisk" HALLOOOOO! er det ikke lov å gråte heller nå da?? Hva hvis vedkommende har det vanskelig, har opplevd noe leit, mistet jobben osv.. Skal man ikke få lov å vise følelser? Det er bedre å gråte enn å stenge alle følelesene inni seg og ha det helt forferdelig fordi man ikke får snakket om det! Vis litt hensyn da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 hun er ikke misbrukt som barn.. tror jeg hvertfall.. hun regarer ikke spesielt på andre ting eller hvis vi bare gjør "normale" ting.. Snakk med henne om det, kanskje hun er veldig sjenert.(?) Eller rett å slett ikke liker det.(?) Men prøv å snakke om å få henne til å si hvorfor hun reagerer slik iallefall. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg holder da opp når hun sier nei! jeg er da ikke helt blåst! men jeg er fortsatt overbevist om at hun egentlig bør like det, alle gjør det! Hei. "Jeg er overbevist om at hun BØR like det. ALLE gjør det" Og enda påstår du at du ikke er blåst i huet?? Nei, alle liker det ikke. Hva skal til for at du skal skjønne at jenta di ikke liker det? Hun har jo gjentatte ganger fortalt deg at hun IKKE liker det, hun begynner jo til og med å gråte fordi du ikke kan ta hennes nei for et nei. Bare det at du mener hun BØR like det sier meg alt jeg trenger å vite om deg. Skjønner godt at denne jenta gråter... Jeg syns synd på henne og håper hun får opp øynene og finner seg en mann som respekterer henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest widi Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 det kan selvsagt være at hun rett og slett ikke liker det. Men det kan også være at hun egentlig har lyst, men er veldig usikker og ikke tør. Redd for kroppens reaksjoner feks. Det er veldig viktig med en åpen kommunikasjon ( nå vet ikke jeg om dere har det eller ikke da) slik at hun kan føle seg helt trygg på deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 "en jente som begynner å grine i tide og utide er uansett utrolig patetisk" HALLOOOOO! er det ikke lov å gråte heller nå da?? Hva hvis vedkommende har det vanskelig, har opplevd noe leit, mistet jobben osv.. Skal man ikke få lov å vise følelser? Det er bedre å gråte enn å stenge alle følelesene inni seg og ha det helt forferdelig fordi man ikke får snakket om det! Vis litt hensyn da! Jeg sa "i tide og utide". Det er selvsagt noe annet om f.eks. typen har dødd, moren har drept faren eller faren har voldtatt bestefaren. Jeg sa som sagt "i tide og utide". Dumme kvinnfolk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg sa "i tide og utide". Det er selvsagt noe annet om f.eks. typen har dødd, moren har drept faren eller faren har voldtatt bestefaren. Jeg sa som sagt "i tide og utide". Dumme kvinnfolk! Sier han og rister på hue... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Sier han og rister på hue... Jeg ristet ikke på hodet. Er det noe jeg får angst av så er det kvinnfolk som griner over den minste bagatell, og de finnes det nok av. Man ser det med en gang de tar en øl for mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isjogæsj Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Neimen så ikke gjør det med henne da! Jeg kan heller ikke fordra å bli slikket, skjønt jeg gråter ikke hvis han prøver seg! Folk er forskjellig, du kan ikke tvinge noen til å like det mange andre liker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iddiot Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 "Om noen ikke hadde respektert at jeg ikke vil spise makrell i tomat, og mer eller mindre hadde prøvd å tvinge det i meg, så kan det godt hende det hadde kommet en panikk tåre eller to." Er det ikke det vi gjør med barn? Å kalle det han gjør et overgrep er langt over streken. Han prøver å gjøre det best mulig for henne under sex. Menn får i seg selv lite ut av å slikke en kvinne. Det er ikke normalt å begynne å gråte for slikt under sex. Liker hun det ikke kan hun bare si det og så lar han være. Men gråten tyder på at det ligger noe under, noe som en kanskje bør finne ut av. Du gråter vel ikke hvis noen tilbyr deg makrell i tomat? Hva om hun ikke hadde ville hatt sex i det hele tatt og hadde grått hvis han ville ha sex med henne? Skulle hna da bare akseptert dette uten å prøve å finne ut hvorfor? Det hadde jo vært tydelig at noe var galt, det er ikke normalt å ikke like sex. Da ligger det som regel noe bak. Han prøver jo med dette innlegget å få gode råd slik at de kan gjøre noe med problemet. Du burde skamme deg for å kalle dette et overgrep. Jada, jeg kjenner hundrevis av barn, av disse kjenner jeg en med vannskrekk. De andre elsker å leke i vann. Det er klart barnet med vannskrekk må like det alle de andre gjør, så jeg tvinger han, gang etter gang. Hysterisk blir han, gråter gjør han, men en dag liker han det nok. Hvis ikke er det noe galt med han! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kat-1 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg ristet ikke på hodet. Er det noe jeg får angst av så er det kvinnfolk som griner over den minste bagatell, og de finnes det nok av. Man ser det med en gang de tar en øl for mye. Jeg syns også det er patetisk med kvinnfolk som sitter på puben og griner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jada, jeg kjenner hundrevis av barn, av disse kjenner jeg en med vannskrekk. De andre elsker å leke i vann. Det er klart barnet med vannskrekk må like det alle de andre gjør, så jeg tvinger han, gang etter gang. Hysterisk blir han, gråter gjør han, men en dag liker han det nok. Hvis ikke er det noe galt med han! Det er bra du selv innser at du er en idiot (eller iddiot som du kaller det). Jeg skrev i mitt innlegg at han selvfølgelig skulle slutte og ikke tvinge henne. Det er gjerne en grunn til at dette barnet har vannskrekk. En opplevelse tidlig i livet kanskje? Kan en finne ut av denne kan barnet komme over vannskrekken slik at det kan bade sammen med de andre barna. Hadde ikke det vært bedre enn at vi bare skal si "sånn er det bare, ikke noe å gjøre med det"? Forøvrig er det stor forskjell på vannskrekk, som er en fobi (noe mange faktisk betaler masse penger for å bli kvitt) og å ikke like å bli slikket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-524713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mje Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg pleier også å gråte når jeg og kjæresten min har sex. Gråter ikke av oralsex, men av vanlig samleie. Grunnen til at jeg begynner og gråte er at jeg ikke kjenner noe, og som du sa så skal sex liksom være godt for alle. Men sånn er det altså ikke, Jeg og kjæresten min har nesten helt sluttet å ha samleie pga dette her. Kanskje jenta di har det på samme måte som meg. Kanskje hun føler det er noe galt med henne siden hun ikke liker å bli slikket...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93965-hun-begynner-bare-%C3%A5-gr%C3%A5te/page/2/#findComment-525448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.