Gå til innhold

Hun begynner bare å gråte;(

Anbefalte innlegg

Gjest Wilhelmina

Jeg sa "i tide og utide".

Det er selvsagt noe annet om f.eks. typen har dødd, moren har drept faren eller faren har voldtatt bestefaren.

Jeg sa som sagt "i tide og utide".

Dumme kvinnfolk!

*kremt kremt*

Man har vel lov til å gråte selv om det ikke har skjedd noe så groteskt som et dødsfall?? det kan jo f eks hende at man bare er litt deppa en dag, man må jo få lov til å gråte litt da!!

Og jeg hater mannfolk med den holdninga: jeg er stor og sterk og tøff, grining er for pyser osv..

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• Kat-1

7

• petter smart

6

• -Riksklysa

3

*kremt kremt*

Man har vel lov til å gråte selv om det ikke har skjedd noe så groteskt som et dødsfall?? det kan jo f eks hende at man bare er litt deppa en dag, man må jo få lov til å gråte litt da!!

Og jeg hater mannfolk med den holdninga: jeg er stor og sterk og tøff, grining er for pyser osv..

Jeg sa ikke at man aldri skal gråte. Jeg sa jeg ikke takler jenter som griner for alt og ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...