Gå til innhold

Menstruasjon

Anbefalte innlegg

naina1365380399
Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år,som har veldig uregelmessig menstruasjon,det kan gå 2 -3 mnd mellom hver gang,har vært hos legen,men hun sier at det kan forekomme i alle kvinners liv en gang iblant.Men det har holdt på sånn i halvannet år nå,hun tok noen blodprøver å sa at alt var greit,er det noen av dere som vet hva dette kan skyldes?Før kom mensen punktlig hver mnd,men plutselig begynte den å utebli.

Jeg prøver å bli gravid,vi har prøvd i over ett år nå,men ingenting skjer.Jeg trenger hjelp,og hper noen av dere kan hjelpe.

På forhånd takk for svar

Skrevet

Mulige årsaker til uregelmessig mens kan blant annet være stoffskifteforstyrrelser, cyster på eggstokkene (pcos), overproduksjon av prolaktin.

Jeg regner med at legen har sjekket disse mulighetene, og da gjenstår du nok med at det er en uregelnmessighet som forekommet uten spesifikk grunn. Det er i alle fall ikke _unormalt_...

Skrevet

Hei!

Leste her ett sted om pergotime tabletter, disse skulle hjelpe ved å stimulere til eggløsning, og da blir jo sjansen for å bli bravid større!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...