Gå til innhold

Homo, bi, hetro...? Hvordan vite forskjell?

Anbefalte innlegg

Titta litt på tråden nedenfor her.

Hva med Kri i Eldrebølgen?

Han sier selv at han var et "annerledes" barn. Lekte helst med dukker å sånn...

Han er jo utvilsomt mere feminin en noen damer jeg kjenner, og jeg trakk selvsagt konklusjonen om at han var homofil.

Jeg fikk rimelig sjokk da jeg fant ut at han var lykkelig gift og har flere barn. (hakke fått kaffen helt opp av halsen enda)

Er det mulig at en så feminin mann er 100% hetro?

Venlig hilsen forvirra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94064-homo-bi-hetro-hvordan-vite-forskjell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sherlock

9

• Kat-1

9

• Goliath

4

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fastlegen

Hva er gæærnt med å leke med dukker når man er barn?

Jeg hadde dukkehus!

Etter hvert avanserte jeg selvsagt til Star Wars og HeMan - Masters Of The Univers dukker.

Burde jeg vært homo?

I tillegg liker du ting opp i rumpa.....

Enten er du homo eller så bør du ta kontakt med fastlegen din.

vennlig hilsen fastlegen

Gjest metronom

Jeg skal ikke kommentere Kri fra Eldrebølgen, for han kjenner jeg ikke noe til.

Men jeg så en tv-dokumentar forleden om hvordan det kunne være å være homofil før i tiden. Hvis jeg husker riktig var det ikke før i 1972 det ble lov å leve som homofil her i landet, dette var tidligere forbudt ved lov og man kunne bli arrestert og fengslet for å leve ut sin legning.

Homofile måtte treffes i skjul, og en eldre mann fortalte at han en gang ble kastet ut av leiligheten han leide, fordi han hadde besøk av en mannlig venn.

Det ble også fortalt at mange homofile valgte (eller følte seg tvunget til) å gifte seg og leve et "normalt" liv med kone og barn.

Det kan jo være at noen velger å fortsette og leve slik de har gjort i alle år, i stedet for å plutselig bryte ut av ekteskapet i eldre alder, selv om de altså innerst inne hadde ønsket å leve ut sin legning.

Hva er gæærnt med å leke med dukker når man er barn?

Jeg hadde dukkehus!

Etter hvert avanserte jeg selvsagt til Star Wars og HeMan - Masters Of The Univers dukker.

Burde jeg vært homo?

Jeg mener ikke at det er gærnt å leke med dukker, jeg lekte vel med såkalte "gutteting" da jeg var barn, men om du er like feminin som han i Eldrebølgen, da hadde jeg automatisk trodd du var homse.

Jeg har på ingen måte problemer med homofile, men jeg hadde selvsagt aldri prøvd å sjekke opp en mann som er mere kvinnelig en meg selv.

Annonse

Jeg mener ikke at det er gærnt å leke med dukker, jeg lekte vel med såkalte "gutteting" da jeg var barn, men om du er like feminin som han i Eldrebølgen, da hadde jeg automatisk trodd du var homse.

Jeg har på ingen måte problemer med homofile, men jeg hadde selvsagt aldri prøvd å sjekke opp en mann som er mere kvinnelig en meg selv.

Jeg vet ikke engang hva eldrebølgen er, så jeg kan ikke uttale meg om jeg er like feminin som han eller ikke.

Men sannsynligvis er jeg nok det.

For å komme nærmere et svar på dette spørsmålet foreslår jeg at følgende følgende punkt klargjørest.

- Hva er feminine egenskaper og hva er maskuline egenskaper.

- Er seksuell legning avhengig av de samme egenskapene som gjør en person feminin eller maskulin

- Er Kri virkelig så feminin som han virker eller skjuler han sine maskuline egenskaper.

Mvh

For å komme nærmere et svar på dette spørsmålet foreslår jeg at følgende følgende punkt klargjørest.

- Hva er feminine egenskaper og hva er maskuline egenskaper.

- Er seksuell legning avhengig av de samme egenskapene som gjør en person feminin eller maskulin

- Er Kri virkelig så feminin som han virker eller skjuler han sine maskuline egenskaper.

Mvh

Har han noen maskuline egenskaper så skjuler han det sannelig godt...

Men dette finner du vel ut av, sherlock..=)

Har han noen maskuline egenskaper så skjuler han det sannelig godt...

Men dette finner du vel ut av, sherlock..=)

Neppe uten litt hjelp, mangler erfaringsgrunnlag, har feks ikke sett så mye på Eldrebølgen.

Lurer igrunnen på om det ikke er lettere å fastslå at Kri er hovedsakelig heteroseksuell. I så fall betyr det at feminine og maskuline egenskaper ikke er direkte knyttet til seksuell legning. Dermed blir det temmelig vanskelig å skille mellom homo, bi og hetero ved hjelp av femi faktoren.

Mvh

Annonse

Neppe uten litt hjelp, mangler erfaringsgrunnlag, har feks ikke sett så mye på Eldrebølgen.

Lurer igrunnen på om det ikke er lettere å fastslå at Kri er hovedsakelig heteroseksuell. I så fall betyr det at feminine og maskuline egenskaper ikke er direkte knyttet til seksuell legning. Dermed blir det temmelig vanskelig å skille mellom homo, bi og hetero ved hjelp av femi faktoren.

Mvh

Men det finnest kanskje en enklere test, hvem blir han eller hun sjalu på.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...