Gå til innhold

jasmin.....igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen min og klaget over liten sexlyst, og lurte på om kanskje det var en ide og prøve en annen p-pille (nå bruker jeg trionetta) Da ga hun meg en resept på Jasmin, og sa den var speiellt bra mot manglende sexlyst. Men så har jeg jo lest innlegg her da, og da får jeg jo ikke noe bra inntrykk. Er det ingen som har et bra inntrykk? Alle sier dem blør så mye, hadde dere gått på en annen type p-pille rett før dere begynnte med Jasmin da? Tviler jo nå på om jeg skal gidde og bytte....

Tuuusen takk for svar!!

Skrevet

Jeg er singel og holder bena sammen for tiden, så sexlysten kan jeg ikke uttale meg så mye om. Men utover det..

Før Yasmin:

-svært uregelmessig mens, med opphold på opp til 4-5 mnd.

-svært kraftige, langvarige blødninger

-sterke smerter

Etter Yasmin:

-fullstendig regelmessig mens

-kortere og noe mindre kraftige blødninger

-nesten helt smertefri

Av bivirkninger hadde jeg kun litt kvalme de første dagene. Også er jeg bittelitt mer plaget med luft i magen (usikker om det er pga yasmin), men that's it. for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...