Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting, hva er det som er så innmari vanskelig med å ta noen prøver av meg for å finne ut om jeg er steril eller ikke? Jeg har hatt to kraftige betennelser i livmoren min på kort tid, jeg har fått beskjed at det kan ha gjort sånn at jeg ikke kan bli gravid senere. Jeg vil gjerne vite dette, det betyr veldig mye for meg å få undersøkt dette, jeg går å tenker mye på det.Hvilke prøver kan legen ta av meg? Jeg vil så gjerne vite om jeg kan få egne små troll...

Håper på raskt svar...

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94095-hvorfor-s%C3%A5-vanskelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke vanlig å ta slike prøver før man har forsøkt å få barn. For å finne ut om man er infertil må man gjennom en rekke tester og undersøkelser. Hvem var det som sa at det kunne være vanskelig for deg å bli gravid? Var det legen? Han burde i tilfelle være litt mer konkret. Hvorfor skulle du være steril? Mener han at egglederne er skadet? Eller er livmoren så skadet at den ikke kan bære fram et barn?

Som du skjønner er det mye som må oppklares rundt en event. infertilitet. Det er i alle fall ikke en enkelt prøve som kan si at du er steril (som jeg vet om). Mye kan dessuten gjøres noe med.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...