Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk at to streker på en plastpinne skal gjøre en sååååååå glad!!

Ja,......jeg har nå opplevd det som jeg nesten ikke trodde var mulig......TO HERLIGE STREKER....etter 5 år med prøving og 4 forsøk.....HELT UVIRKELIG.

Vi har funnet ut etter mange skuffelser tidligere, at vi fortsatt skal ta en dag av gangen. Men nå har vi i alle fall en fair sjanse til å fullføre.

Med det samme jeg er her inne, så er det en ting jeg lurer på: Hvor fort etter et slik forsøk kan en ha samleie? Noen som har noe fornuftig å si?

Jeg må tillegge at jeg fortsatt er ganske øm i eggstokkene og er vel litt bekymret for å "framprovosere" en abbort. Jeg vet at det skal mye til før det skjer, men bør en ta det litt forsiktig og med ro i starten?

Har bare en ting å si til slutt:

IKKE GI OPP. Vi hadde ganske dårlige odds etter 3.forsøk. Vi byttet sykehus til Porsgrunn ......korrigerte litt kursen...og vips er vi gravide......Det er håp selv om alt til tider ser svart ut.

Stå på!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94108-bl%C3%A5-mann-bl%C3%A5-mann-bukken-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "sølibaten"

Gratulerer så masse! Kos deg og nyt dagene!

Vet ikke så mye om risiko ved samleie, men det er kanskje greit å vente en liten stund? Det finnes jo gode alternativer...

Gratulerer med to blå. Etter å ha ventet fem år på å bli gravid og gått gjennom så mange IVF for å få det til ville jeg vært villig til å avstå fra sex de første 12 ukene av svangerskapet. Det gjorde i alle fall vi. Vi hadde tre IVF og ventet litt flere år enn dere på de to blå. Nei, vi tok ingen, ingen sjanser. Sånn følte jeg det var rett. Hva dere gjør må du selv bestemme. Men jeg kunne ikke klart å tilgi meg selv om det gikk galt bare fordi jeg ikke kunne styre meg i 12 uker. Sånn følte jeg det, men sjekket ikke med noen leger eller noe om det var nødvendig å leve i "sølibat" i forbindelse med to blå og IVF.

Annonse

Hei!

Gratulerer så mye!!!!

Håper du kan sende litt blått støv over til meg, jeg ruger på 7. dagen....

Kos deg videre. Ang. sengekos tror jeg du kanskje bør avstå hvis du er i tvil. På RH sier de at man skal skal vente 14 dager etter uttak. Utover det blir det vel litt hva man "føler" for.

Lykke til,

fra

Gratulerer med to blå. Etter å ha ventet fem år på å bli gravid og gått gjennom så mange IVF for å få det til ville jeg vært villig til å avstå fra sex de første 12 ukene av svangerskapet. Det gjorde i alle fall vi. Vi hadde tre IVF og ventet litt flere år enn dere på de to blå. Nei, vi tok ingen, ingen sjanser. Sånn følte jeg det var rett. Hva dere gjør må du selv bestemme. Men jeg kunne ikke klart å tilgi meg selv om det gikk galt bare fordi jeg ikke kunne styre meg i 12 uker. Sånn følte jeg det, men sjekket ikke med noen leger eller noe om det var nødvendig å leve i "sølibat" i forbindelse med to blå og IVF.

Tusen-tusen takk alle sammen!

Alle dere fortjener å oppleve dette - LYKKE TIL!!

Gratulerer så masse!:-)

Vi fikk beskjed i Trondheim, om å avstå fra samleie i 14 dg etter innsetting. Men på eget initiativ var vi enige om å avstå fra selve samleie de første 12 ukene! For oss var det et lett valg. For _hvis_ noe skulle gå galt, ville vi iallfall slippe å engang lure på om det var pga sex`n.

Men det er sikkert no leger bare ville blåse av....men for vår egen skyld ble det slik.

Ønsker dere lykke til med svangerskapet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...