Gå til innhold

sprøyter og sniffing og diverse

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi igang på orntli'. Har satt tredje sprøyta, og det sprenger på i ovariene allerede :-)

Var og fikk satt nåler i dag også. De har vært så innmari vonde denne gangen, kan ikke huske at de var det sist, men da hjelper de vel ekstra godt da ;-)

Jeg skvatt litt da jeg plutselig skjønte at om bare ca to uker er det uttak! Ops, trodde det var lenge til jeg...

Litt av et styr dette her, har ordnet med vikar her og krysset ut i timeboka der og fått noen til å bytte vakt her og komme tidligere der... Er liksom ikke bare bare å planlegge turnuslista når man bare vet at det blir uttak en gang i uke ti... Og med diverse kontroller i dagene før (blodprøve 9 og ultralyd i 13-tiden, blir ikke så lang arbeidsdag av sånt).

Luksusen er jo at det er jeg som setter opp vaktlista, og så kan jeg ta ut egenmeldingsdager der det blir nødvendig og sykemeldingsdager der det passer, og jobbe inn noen timer senere der det trengs, så jeg skal jo ikke klage. Men det er en kabal som skal gå opp ja.

Nei, nå gleder jeg meg til første ultralydkontroll, og jeg gleder meg faktisk til uttaket også. Det var så greit forrige gang, "masse" morfin iv, det har jeg ikke fått før. Gikk så greit så!

Går bare og ser på store mager og barnevogner om dagen - håååper det klaffer denne gangen!

Måtte bare få ut litt spenning, det er ikke så mange å snakke med det om! Håper dere bare "njetet" over hvis dere ikke gadd å lese alt sammen - dere har jo hørt det før mange ganger av andre også ;-) Takk for at dere hører på når ingen andre orker!

Lykke til alle som prøver!!

*sender blå tanker ut i atmosfæren*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94126-spr%C3%B8yter-og-sniffing-og-diverse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...