Gå til innhold

Hva er galt med å bli utpult? =)

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager er det som er så galt med å bli "utpult?"

Og hva mener dere egentlig med "UTPULT?"

Som de flesten hær har fått en liten mistanke om, så er det veeeeeeeeldig lenge siden jeg har hatt sex... med en mann( hakke hatt sex med dame heller, altså), og som mange også har fått med seg, så får jeg besøk av en gammel flamme i helga...

Om jeg er i fysisk stand til å komme meg på jobb mandag, så blir jeg jævli skuffet.

Jeg skal pules ut. Basta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94219-hva-er-galt-med-%C3%A5-bli-utpult/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utpult, rundpult, seriepult...

Bare det klassifiserer for et salig glis, stempel i panna, stiv gange og sår mus er det vel det samme? ;-))

Hva sitter du her for??? Har ikke du litt dusjing, shaving, parfymering, påkledning å gjøre??? Æ blir jo utålmodig på dine vegne altså..*gliiis*

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Hei.

Hehe, håper du ikke blir skuffa etter denne helga da! :D

Det jeg mener med "utpult", er noen som har sex med alt & alle, altså høyt antall sexpartnere. Men hva som legges i "høyt" er jo individuelt.

Gjelder dette for begge kjønn?

Har du gitt opp kampen?

Nei! Men en plass må jeg sette grensene, jeg er veldig innterresert i kat-1 men syntes at jeg selv blei for pågående,kanskje kommer rette øyeblikket en gang, men kat- 1 har også veldig bra innlegg her som jeg kommer til å følge med på!!

Utpult, rundpult, seriepult...

Bare det klassifiserer for et salig glis, stempel i panna, stiv gange og sår mus er det vel det samme? ;-))

Hva sitter du her for??? Har ikke du litt dusjing, shaving, parfymering, påkledning å gjøre??? Æ blir jo utålmodig på dine vegne altså..*gliiis*

Jeg blir rent nostalgisk av det du skriver...

Annonse

la nå helga kome i gang først da...

la nå den stakkars dama få seg en meter eller to først...

forve nter ikke noe svar før etter helga da, men nå reiste ølglaset over tastarure så er vel begynt å bli litt full, de er vel bare å legge sej.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...