Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss - dette _må_ jo være en total kolaps! Kom deg ut, finn deg ei rype før du blir alldeles sprø. Har jeg rett i mine antagelser?

Så akkutt er det ikke, jeg kan bare dra litt kølla og sprute i vei, men spørsmålet mitt passer bra her på forumet(Det er bedre med kvalitet en kvantitet, trur også at alle som er på forumet her har samme innterresse nemlig SEX

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Trur ikke jeg skal gjøre det nei, driver og søker på div brannsjef stillinger i norge, etter jeg har opparbeidet kompetansen min siste åra. Kanskje Tr. heim !!

Jeg er i annen full jobb - jobber bare som brannmann i deltid.

Jeg er i annen full jobb - jobber bare som brannmann i deltid.

Byneset stasjon da sikkert, For å spore av litt,leste at dere hadde gått igjennom grunnopplæringa for deltidbrannfolk, jeg skal være instruktør for et tilsvarende opplegg i denne regionen til høsten

Nettsex er spennende i begynnelsen, men telefonsex er bedre.

Telefonsex koster vel en masse penger.Det må man vel betale for,det er vel ikke mulig det uten.Prostitusjon liker jeg ikke, betale for sex gjør jeg ikke, da drar jeg heller kølla selv.

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Byneset stasjon da sikkert, For å spore av litt,leste at dere hadde gått igjennom grunnopplæringa for deltidbrannfolk, jeg skal være instruktør for et tilsvarende opplegg i denne regionen til høsten

Skivebom - mail meg i steden.

Annonse

Nei jeg bor alene og da er det lite sex å få selv om jeg ser helt ok ut,men jeg går kun ut på rockn roll puber og der er de ikke så mye og velge i, liker ikke disko musikk nemlig.

Nå er jeg klar for telefonsexhar alldri prøvd de hvor skal jeg henvende meg!! Ikke no betalingsgreier takk, nei kanskje jeg skal legge meg har søla til hele tastature. (me pils allså) he he så får jefgsøle isenga medno anna.

Gjest brusbox

Trur ikke jeg skal gjøre det nei, driver og søker på div brannsjef stillinger i norge, etter jeg har opparbeidet kompetansen min siste åra. Kanskje Tr. heim !!

Nei please!

Det siste vi trenger her i byen etter 3 bybranner på 7 måneder er en brannsjef som springer rundt etter jentene med kølla ute istedet for å bruke kølla til å slukke brann med...

Nei please!

Det siste vi trenger her i byen etter 3 bybranner på 7 måneder er en brannsjef som springer rundt etter jentene med kølla ute istedet for å bruke kølla til å slukke brann med...

Du kjenner ikke meg iallefall, det er ikke mange brannsjefane i norge som har praktisk bakgrunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...