Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 Hvor blir det av rumpa di? Jeg venter og venter. Rumpa mi er forbeholt meg selv og skal brukes til det den er skapt til!! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 for noen så har det visstnok det, men det er jo bare noe jeg er blitt fortalt... *hviske til trollet* høh, du vet jo at du må snakke til meg høyt og tydelig og uten frememdord, klysa.. *blafre med øyevippene* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 *lære seg å skrive* rom(p)etemperatur skulle det selvsagt være... *snøft* 20 eller 37 utgjør ikke sååå mye forskjell på IQ-skalaen vel? Det har mer å si på hvor du har temperaturmåleren:) 0 Siter
nick Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Rumpa mi er forbeholt meg selv og skal brukes til det den er skapt til!! Jeg slutter meg til Altmans konklusjon. 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 høh, du vet jo at du må snakke til meg høyt og tydelig og uten frememdord, klysa.. *blafre med øyevippene* Hvilken alder og kjønn er dere Riksklysa og tigertrollet, av og til litt vanskelig og plassere dere her på dol 0 Siter
tigertrollet Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Hvilken alder og kjønn er dere Riksklysa og tigertrollet, av og til litt vanskelig og plassere dere her på dol Klysa er av ubestemt rase og kjønn har jeg blitt fortalt. Jeg er ikke mann. Og renraset. 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 Klysa er av ubestemt rase og kjønn har jeg blitt fortalt. Jeg er ikke mann. Og renraset. Flott tigertrollet. Jeg liker ikke menn,men kun dere damer, 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Det jeg liker, er en liten finger der bak....mens vi holder på (når jeg er oppå). Oi - det har jeg aldri sagt til noen før! 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 Det jeg liker, er en liten finger der bak....mens vi holder på (når jeg er oppå). Oi - det har jeg aldri sagt til noen før! Skal huske det prust. Hvor gammel er du da prust 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Skal huske det prust. Hvor gammel er du da prust 32, har vært gift i snart 9 år! Og du da? 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 32, har vært gift i snart 9 år! Og du da? Mann 38 år men bor for tiden alene dessverre,men er litt innterresert i sex da vet du, her kan man jo utveksle litt erfaringer om temaet. 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 Det jeg liker, er en liten finger der bak....mens vi holder på (når jeg er oppå). Oi - det har jeg aldri sagt til noen før! Det som er fint med temaet her er at man kan utveksle meininger uten å bli avslørt, slik at man kan lette litt på sløret 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Det som er fint med temaet her er at man kan utveksle meininger uten å bli avslørt, slik at man kan lette litt på sløret He-he, du er avslørt;-) 0 Siter
Rørlegger Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 He-he, du er avslørt;-) Ja jeg bør vel passe meg hva jeg sier nå, men du holder kjeft om hvem jeg er for jeg er litt kjent i ditt yrke. Søker kanskje sjefsjobben i tr.heim også, har akkurat fullført en lengre teoretisk utdanning på si 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Ja jeg bør vel passe meg hva jeg sier nå, men du holder kjeft om hvem jeg er for jeg er litt kjent i ditt yrke. Søker kanskje sjefsjobben i tr.heim også, har akkurat fullført en lengre teoretisk utdanning på si Samma for meg;-) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Flott tigertrollet. Jeg liker ikke menn,men kun dere damer, høh, du har ikke sett meg i Drag... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 høh, du har ikke sett meg i Drag... Tyssfjordlapp? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Tyssfjordlapp? æ blei messhandla i sharken... 0 Siter
naiv Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 æ blei messhandla i sharken... Sjarken, klysa. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Sjarken, klysa. og jeg som ble fortalt av sambis at jeg kunne skrive med H, nå blir'e deng... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.