Gå til innhold

Er egentlig analsex deilig jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir det av rumpa di? Jeg venter og venter.

Rumpa mi er forbeholt meg selv og skal brukes til det den er skapt til!!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rørlegger

15

• tigertrollet

9

• -Riksklysa

6

• naiv

3

Skrevet

for noen så har det visstnok det, men det er jo bare noe jeg er blitt fortalt...

*hviske til trollet*

høh, du vet jo at du må snakke til meg høyt og tydelig og uten frememdord, klysa..

*blafre med øyevippene*

Skrevet

*lære seg å skrive*

rom(p)etemperatur skulle det selvsagt være...

*snøft*

20 eller 37 utgjør ikke sååå mye forskjell på IQ-skalaen vel? Det har mer å si på hvor du har temperaturmåleren:)

Skrevet

Rumpa mi er forbeholt meg selv og skal brukes til det den er skapt til!!

Jeg slutter meg til Altmans konklusjon.

Skrevet

høh, du vet jo at du må snakke til meg høyt og tydelig og uten frememdord, klysa..

*blafre med øyevippene*

Hvilken alder og kjønn er dere Riksklysa og tigertrollet, av og til litt vanskelig og plassere dere her på dol

Skrevet

Hvilken alder og kjønn er dere Riksklysa og tigertrollet, av og til litt vanskelig og plassere dere her på dol

Klysa er av ubestemt rase og kjønn har jeg blitt fortalt.

Jeg er ikke mann. Og renraset.

Skrevet

Klysa er av ubestemt rase og kjønn har jeg blitt fortalt.

Jeg er ikke mann. Og renraset.

Flott tigertrollet. Jeg liker ikke menn,men kun dere damer,

Skrevet

Det jeg liker, er en liten finger der bak....mens vi holder på (når jeg er oppå).

Oi - det har jeg aldri sagt til noen før!

Skrevet

Det jeg liker, er en liten finger der bak....mens vi holder på (når jeg er oppå).

Skal huske det prust. Hvor gammel er du da prust

Skrevet

Skal huske det prust. Hvor gammel er du da prust

32, har vært gift i snart 9 år! Og du da?

Skrevet

32, har vært gift i snart 9 år! Og du da?

Mann 38 år men bor for tiden alene dessverre,men er litt innterresert i sex da vet du, her kan man jo utveksle litt erfaringer om temaet.

Skrevet

Det som er fint med temaet her er at man kan utveksle meininger uten å bli avslørt, slik at man kan lette litt på sløret

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome
Skrevet

Det som er fint med temaet her er at man kan utveksle meininger uten å bli avslørt, slik at man kan lette litt på sløret

He-he, du er avslørt;-)

Skrevet

He-he, du er avslørt;-)

Ja jeg bør vel passe meg hva jeg sier nå, men du holder kjeft om hvem jeg er for jeg er litt kjent i ditt yrke. Søker kanskje sjefsjobben i tr.heim også, har akkurat fullført en lengre teoretisk utdanning på si

Skrevet

Ja jeg bør vel passe meg hva jeg sier nå, men du holder kjeft om hvem jeg er for jeg er litt kjent i ditt yrke. Søker kanskje sjefsjobben i tr.heim også, har akkurat fullført en lengre teoretisk utdanning på si

Samma for meg;-)

Skrevet

Flott tigertrollet. Jeg liker ikke menn,men kun dere damer,

høh, du har ikke sett meg i Drag...

Skrevet

høh, du har ikke sett meg i Drag...

Tyssfjordlapp?

Skrevet

Sjarken, klysa.

og jeg som ble fortalt av sambis at jeg kunne skrive med H, nå blir'e deng...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...