Grip Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Sjarken, klysa. Siden vårt seksualliv jo har vært noe mangelfullt og skrantende i det siste, kjære, er det vel like greit at vi ikke uttaler oss om denne saken? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Sjarken, klysa. Hun svarte vel på dialekt:-) 0 Siter
naiv Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Siden vårt seksualliv jo har vært noe mangelfullt og skrantende i det siste, kjære, er det vel like greit at vi ikke uttaler oss om denne saken? Vi kunne jo ha bidratt med et eller annet, men det ville ha vært å kaste perler for svin. 0 Siter
Starship Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Du sa det sjøl, lenger ned i tråden. Rumpa mi brukes til det den er skapt til... 0 Siter
heves Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Det er godt i perioder! Høres kanskje merkelig ut, men jeg innimellom elsker jeg analsex og vil nesten bare ha det i noen måneder. Så fikser jeg det plutselig ikke mer og da må jeg ha en lang pause. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Det ganske merkelig egentlig, men når jeg leser innleggene dine får jeg angst i forhold til at det skal begynne å brenne hjemme eller andre steder. Du har rett og slett gitt meg angst for brann. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Det ganske merkelig egentlig, men når jeg leser innleggene dine får jeg angst i forhold til at det skal begynne å brenne hjemme eller andre steder. Du har rett og slett gitt meg angst for brann. Det er nok mer vannlekkasje du skal være redd for i den forbindelse;) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Det er nok mer vannlekkasje du skal være redd for i den forbindelse;) Og jeg som tidligere har stolt sånn på brannmenn. 0 Siter
Rørlegger Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Skrevet 22. februar 2003 Det ganske merkelig egentlig, men når jeg leser innleggene dine får jeg angst i forhold til at det skal begynne å brenne hjemme eller andre steder. Du har rett og slett gitt meg angst for brann. Har faktisk berga personlig flere liv, og er gla jeg egentlig sitter her, har fått både husvegger over meg og opplevd overtenning når jeg var inne som røykdykker i en båt som brant, så det var stygt sagt om meg!!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Har faktisk berga personlig flere liv, og er gla jeg egentlig sitter her, har fått både husvegger over meg og opplevd overtenning når jeg var inne som røykdykker i en båt som brant, så det var stygt sagt om meg!!! Ja, spesielt pent sagt var det ikke. Hvem skal du på konsert med? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Jeg synes det ja:) Men det har vært mye prat om analsex her inne og folk er nok litt lei temaet..(?) Lei ? Neida. Men fastlegen min er..... 0 Siter
Rørlegger Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Skrevet 22. februar 2003 Ja, spesielt pent sagt var det ikke. Hvem skal du på konsert med? ET kjent band. Var på Backstreet girls for ei stund sida og det var bra 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Lei ? Neida. Men fastlegen min er..... *hehe* 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Det ganske merkelig egentlig, men når jeg leser innleggene dine får jeg angst i forhold til at det skal begynne å brenne hjemme eller andre steder. Du har rett og slett gitt meg angst for brann. Hei! Noen ganger glimter du til... Bra Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Det ganske merkelig egentlig, men når jeg leser innleggene dine får jeg angst i forhold til at det skal begynne å brenne hjemme eller andre steder. Du har rett og slett gitt meg angst for brann. Pga.at han er glad i damer? Bill Clinton var også glad i damer - kanskje nettopp derfor var han en god president? 0 Siter
trb Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Sjarken, klysa. "Sjarken, klysa." ikke så helt sikker på det...navnet har visstnok opprinnelse nettopp i det engelske ordet shark. noe med krigen, visstnok... 0 Siter
naiv Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 "Sjarken, klysa." ikke så helt sikker på det...navnet har visstnok opprinnelse nettopp i det engelske ordet shark. noe med krigen, visstnok... På norsk skrives den sjark, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.