Gå til innhold

Ille lukt fra innsunkne brystvorter..

Anbefalte innlegg

Peri1365380476

Jeg er en jente på 29 år,med 2 barn på 6 og 17 mnd. Jeg har alltid hatt innsunkne brystvorter, og dette plaget meg spesielt når jeg skulle amme barna, men det gikk jo på et vis...

Etter jeg var ferdig å amme mitt andre barn, trakk brystvortene mine seg helt sammen, før gikk det jo å trekke/dra de ut, og da ble de der,men nå er de konstant innoversunkne!!

Jeg har prøvd å dra de ut, ved hjelp av pumper o.l men det går bare ikke. Det verste synes jeg er at det danner seg sekret i "sprekka"som blir av vorta, og det lunker ille av det. Dette klør og er ubehagelig, og har blitt rødt og sårt mange ganger, da har jeg smurt Canesten (?), og det har faktisk hjulpet litt på kløingen. Tror personlig at det ikke er sopp,men har ikke fått noe hjelp av min fastlege til dette.

Dette går igjen over mitt forhold til samboeren min, har har ikke sett brystene mine siden fødselen,jeg gjemmer de bort i BHèn, fordi jeg skjemmes slikt av dem. Jeg godtar at brystene mine ikke er likedan nå som før jeg fikk barn, men jeg mener at dette er ikke et normalt problem,eller ?

Håper noen kan hjelpe meg, fordi dette plager meg virkelig.Har forhørt meg mtp operasjon for å trekke ut vortene, men er det ikke andre muligheter, og hva er denne seige gul/hvite vesken som kommer ut av vortene,som lukter ille?

Takker på forhånd for svar!

Peri

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94251-ille-lukt-fra-innsunkne-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Hei!

(1) Skift fastlege.

(2) Jeg kan ikke tenke meg at din samboer bryr seg om hvordan brystene dine ser ut -- de er vel en del av deg som han er glad i. Eller tror du at du har en partner som er så utseendefiksert at han henger seg opp i dine bryster?

(3) Du er mor til barn. Hvilken prestasjon. Vær stolt av det. Og vær stolt av deg selv.

Vennlig hilsen

Hei!

(1) Skift fastlege.

(2) Jeg kan ikke tenke meg at din samboer bryr seg om hvordan brystene dine ser ut -- de er vel en del av deg som han er glad i. Eller tror du at du har en partner som er så utseendefiksert at han henger seg opp i dine bryster?

(3) Du er mor til barn. Hvilken prestasjon. Vær stolt av det. Og vær stolt av deg selv.

Vennlig hilsen

Oi, 1 av 3 råd (nr 2) var fornuftige. Ikke dårlig til deg å være.

Det er hun selv som har problemer med dette. Og det er ikke kun det visuelle som er problemet, det svir/klør og lukter.

Gjest mislykket

Oi, 1 av 3 råd (nr 2) var fornuftige. Ikke dårlig til deg å være.

Det er hun selv som har problemer med dette. Og det er ikke kun det visuelle som er problemet, det svir/klør og lukter.

Hei!

Det var derfor jeg ba henne skifte fastlege -- jeg ønsker at hun skal få hjelp for sine problemer. Slik jeg håper du etterhvert får hjelp for dine.

Vennlig hilsen

Hei!

Det var derfor jeg ba henne skifte fastlege -- jeg ønsker at hun skal få hjelp for sine problemer. Slik jeg håper du etterhvert får hjelp for dine.

Vennlig hilsen

Har jeg problemer? Fint du sier fra da, skal ringe fastlegen med en gang.

Har det aldri fallt deg inn at det er du som har problemer. Så og si alle her inne er uenige med deg og synes du kommer med dårlige råd. Likevel er det vel alle andre som problemer, ikke du?

Annonse

Gjest mislykket

Har jeg problemer? Fint du sier fra da, skal ringe fastlegen med en gang.

Har det aldri fallt deg inn at det er du som har problemer. Så og si alle her inne er uenige med deg og synes du kommer med dårlige råd. Likevel er det vel alle andre som problemer, ikke du?

Kjære venn!

Hvorfor tar du slik på vei? På meg virker det som om du har en svært krakilsk måte å forholde deg til andre på. Trist.

God bedring!

Vennlig hilsen

Kjære venn!

Hvorfor tar du slik på vei? På meg virker det som om du har en svært krakilsk måte å forholde deg til andre på. Trist.

God bedring!

Vennlig hilsen

Bare når det gjelder deg.

Du er nok bortenfor selv hjelp fra fastlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...