Gå til innhold

vi ønsker å prøve igjen:)

Anbefalte innlegg

Gjest gir ikke opp!!!!

Heisann!!

Har fulgt med dere en stund nå. Vi har hatt 4 misslykkede icsi forsøk bak oss og hadde egentlig satt punktum for ett og et halvt år siden.

Men etter positive svar fra lege at vi nå har bedre sjanser til å lykkes, har gjort oss fristet til å prøve litt mer.

Det ble oppdaget under 4 forsøk at jeg hadde svært lavt stoffskifte og hadde mest sansynlig hatt dette under alle 4 forsøkene.

Problemet vårt hver gang har vært at eggene ikke har festet seg.

Nå har jeg normalt stoffskifte og går på thyroxin tabletter daglig.

vi lurer veldig på om det er vist til bedre resultater i danmark ang icsi i forhold til i norge?

Er det noen her som har blitt gravide etter 4 forsøk?

Det er både spennende og skummelt å sette igang igjen denne "følelseskarusellen" men vi ønsker dette. Har vurdert adopsjon også i denne perioden men har måttet si stopp fordi vi ønsker å prøve litt til før vi gir oss.

Jeg er forresten 25 år gammel:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94269-vi-%C3%B8nsker-%C3%A5-pr%C3%B8ve-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sidsel i FUB

Ønsker dere lykke til. Vi bare fortelle at de norske klinikkene ligger helt i toppen, suksessmessig, i hele Europa, og har bedre resultater (dvs. ant. fødte barn per egginnsettinger) enn både Danmark, Sverige og Finland. Noen enkeltklinikker kan vise til bedre graviditetsrate, men det viktige er jo om det blir barn - ikke at du får påvist graviditet i en tidlig, supersensitiv blodprøve, eller hva? Det sto en artikkel om dette i medlemsbladet vårt, Utspring, for en tid siden. Denne var skrevet av Dr. Hazekamp på Volvat og sammenliknet norske resultater mot andre land i Europa.

Flott at dere har funnet ut av stoffskifteproblemene. Dette er et ukjent men ikke uvanlig problem blant ufrivillig barnløse og en regulering av stoffskiftet er meget viktig for å oppnå graviditet.

Klem fra

Du etterlyser folk som har blitt gravide etter 4. forsøk, og de er det flere av her inne. :-) Jeg ble gravid på 6. forsøk. I tillegg hadde jeg to forsøk med innsetting av opptinte egg. Så det ble noen runder før det klaffet! Vi lyktes først da vi dro til Danmark, men det kan jo være tilfeldig.

Ønsker dere lykke til med neste forsøk! Høres jo veldig positivt ut at de har funnet ut noe som var galt som nå er rettet opp. Du skal se at det gjør den store forskjellen!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...