Gå til innhold

Da var jeg igang (C: =

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann væren!

Det va godt å høre at du er i gang igjen!

Her går det bra,skal du se!

Er ikke så plaget lenger av hormonene...Virker som om kroppen har omstilt seg og bare ligger klar til videre behandling!

Er ikke plaget mer humørsjuke eller søvnproblemmer i hvertfall!Deilig det!

På Mandag skal æ begynne å stikke..Virker helt uvirkelig,for jeg er ikke involvert i tankene denne gangen...Akkurat som om at det ikke bryr mæ....Kanskje det har med at vi har mange andre problemmer nu for tiden....Ikke vet æ,men håper at det skal bli mer intresant etterhvert som vi kommer i prosessen....Men har fortsatt ikke fått det positive håp om at dette skal gå.....så det er vel derfor jeg ikke gidder å involvere mæ så mye!

Faktisk syntes jeg det er mye mere spennans¨å følge me på hvordan det går med dere andre her inne!

Katti skal du begynne å stikke da?

Klæmma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94282-da-var-jeg-igang-c/#findComment-525962
Del på andre sider

Hei !

Jepp, her sniffes det også hver dag.

Skal til legen på fredag 28/2 og fikk mens i dag. Skal da troligvis begynne med sprøyter den 28....husker ikke om det er på 4. eller 5.mens dag det er?

Troligvis egguttak uke 11. Gleder meg masse og føler ikke noe i det hele tatt på sprayen.

Fint om vi kan holde "følge" med hverandre som er i samme løype,

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94282-da-var-jeg-igang-c/#findComment-528672
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...