Gå til innhold

krangel om utdrikningslag....egoistisk forlover?

Anbefalte innlegg

Gjest pellepolitinelle

vi har en venninne som skal gifte seg. Så har det seg sånn at forloveren som skal igangsette utdrikningslaget er ganske så provoserende og egoistisk overfor de få andre nære venner av bruden (det er også andre ikke så nære venner som skal være med i utdrikningslaget). Hun har sammen med en annen ordnet det hele selv, uten sjans for innspill eller forslag fra de andre nære venner som også vil være med å gjøre denne dagen spesiell for sin beste venninne. De fikk kun en innbydelse pr post hvor det sto dato, oppmøteplass og hva beløp som skulle innbetales.

Dette synes disse bestevenninner var svært dumt, og at de i det minste burde få vite hva som skulle skje.

Da dette kom brudgommen for øret truet han med å stryke disse bestevenninner fra gjestelisten, og mente de var egoistiske! De prøvde jo bare vise de var glad i sin bestevenninne og at de ønsket å være med å gjøre dagen spesiell for henne, ikke delta i den samme "forundringspakke" og være like overrasket som bruden på utdrikningslaget, ikke vite hva som skjer...Er det dette som er vanlig?? Bare lurer altså....

Fortsetter under...

Gjest still opp for forloveren

Jeg synes dette er opp til forloveren, hvis hun har laget et opplegg uten hjelp fra de andre, så synes jeg det er flott og at dere bør stille opp.

Jeg har vært med på flere typer utdrikningslag, både der mange har vært med å planlegge, og der forloveren har ordnet det meste alene. Veldig bra begge deler.

Synes dere skal stille opp med et positivt smil i stedet for å være kritiske.

Jeg synes dette er opp til forloveren, hvis hun har laget et opplegg uten hjelp fra de andre, så synes jeg det er flott og at dere bør stille opp.

Jeg har vært med på flere typer utdrikningslag, både der mange har vært med å planlegge, og der forloveren har ordnet det meste alene. Veldig bra begge deler.

Synes dere skal stille opp med et positivt smil i stedet for å være kritiske.

Enig med "still opp for forloveren". Dette er opp til forloveren, men det viktigste er at bruden får en hyggelig dag og DET kan alle hjelpe til med!

Gjest ikke undertegnet

Jeg har ikke så stor erfaring med utdrikningslag, men jeg tror nok forloveren gjorde det hun trodde var riktig. Kanskje dere skulle takke henne istedenfor å kjefte på henne?

Klart hun kunne spurt dere. Men dette var pr. definisjon hennes 'jobb'. Kanskje hun ikke torde spørre dere? Med den reaksjonen dere har nå, så hadde hun kanskje rett?

Folk er forskjellige, vet du!

Jeg får litt den tanken at 'herregud, hvor mye det går an å lage problemer ut av!'.

Hvorfor ikke gjøre det beste ut av det. For brudens skyld!

Annonse

Jo flere kokker jo mere søl.

Dette er noe en person må organisere. Vedkommende kan få innspill, men ikke mer enn det.

Det kan være mer moro dersom ingen vet hva som skal skje.

Forloveren er valgt av bruden og da må denne få ordne dette.

Gjest sjokella

Syns dere skal få vite hva opplegget er, ja.

Hvis hun tolker DET som om dere vil ødelegge opplegget hennes så syns jeg hun er hysterisk (for jeg regner med at dere ikke har det for vane...!?)

takk for det,

nei vi har ikke det, men litt kjekt å føle seg litt inkludert i alle fall...

• 12 år senere...

Annonse

vi har en venninne som skal gifte seg. Så har det seg sånn at forloveren som skal igangsette utdrikningslaget er ganske så provoserende og egoistisk overfor de få andre nære venner av bruden (det er også andre ikke så nære venner som skal være med i utdrikningslaget). Hun har sammen med en annen ordnet det hele selv, uten sjans for innspill eller forslag fra de andre nære venner som også vil være med å gjøre denne dagen spesiell for sin beste venninne. De fikk kun en innbydelse pr post hvor det sto dato, oppmøteplass og hva beløp som skulle innbetales.

Dette synes disse bestevenninner var svært dumt, og at de i det minste burde få vite hva som skulle skje.

Da dette kom brudgommen for øret truet han med å stryke disse bestevenninner fra gjestelisten, og mente de var egoistiske! De prøvde jo bare vise de var glad i sin bestevenninne og at de ønsket å være med å gjøre dagen spesiell for henne, ikke delta i den samme "forundringspakke" og være like overrasket som bruden på utdrikningslaget, ikke vite hva som skjer...Er det dette som er vanlig?? Bare lurer altså....

Hei!

Jeg vet ikke.

men i vertfall vet jeg at min forlover hadde planlagt ting som hadde ødelagt en dag som utdrikkningslag er.

Den som reddet det hele, var en barndomsvenninne, som satte foten ned og sa "dette går ikke, dette blir jeg ikke med på", da forloveden min ikke ville høre, sa barndomsvennen at så ringer jeg .....navnet mitt, og sier hva du planlegger, da ble forloveren rasende.

men på den måten ble ikke dagen ødelagt, det var barndoms og bestevennen som forstod at selv om det er morsomt for andre å tvinge noen til å dele ut twist, eller hva det var på Karl Johan, så gjør ikke jeg sånt, jeg går min vei!! Og barndomsvennen visste mer enn noen mine begrensinger, og derfor satte hun foten ned.

Hennes mot til å si i fra, stå på sitt, ga meg en "hyggelig" ikke alt for komplisert utdrikkningslag, selv om jeg ikke drakk alkohol på den tiden, vi var ute og spiste, og de var glade på mine vegne, det ga meg et minne, og jeg forstod senere at takket være barndomsvennen så endte det som en hyggelig kveld, og uten nok en sorg for meg over å ikke forstå eller gå min vei,

jeg tror ofte sånne bestevenninner kjenner sin venn bedre enn akkurat en, kanskje feil valgt forlover.

...når man scroller i tråden og ser innlegg fra SierDuDet... #denretrofølelsen...

Skjønner forresten ikke dette med å svare i utgamle tråder - lag ny dersom man øsnker å diskutere et tema.

Dette har skjedd mye i det siste, og jeg tror jeg har sett denne klubben nevnt flere ganger. Har ikke peiling, men skulle ikke forundre meg om det for det første er reklame, og for det andre at det kanskjer er "bot'er" og ikke personer som oppretter slike reklamer - aner ikke.

Dette har skjedd mye i det siste, og jeg tror jeg har sett denne klubben nevnt flere ganger. Har ikke peiling, men skulle ikke forundre meg om det for det første er reklame, og for det andre at det kanskjer er "bot'er" og ikke personer som oppretter slike reklamer - aner ikke.

uff:-(

er det reklame, da skal jeg være enda mer nøye når jeg svarer noen, jeg så bare at morsan svarte også...trodde jeg tråden var ny:-( det er vel noe bonniers forlag driver med da? eller de som står bak dol, 

uff:-(

er det reklame, da skal jeg være enda mer nøye når jeg svarer noen, jeg så bare at morsan svarte også...trodde jeg tråden var ny:-( det er vel noe bonniers forlag driver med da? eller de som står bak dol, 

Jeg tror trådstarter er seriøs, men tror innlegget som dro frem den gamle tråden og henviste til en klubb i Warsawa var reklame. Tviler på at Bonnier står bak - hvem som helst kan jo poste her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...