Gå til innhold

Mange er stygge med meg her på forumet

Anbefalte innlegg

ER litt skuffa over at folk her på forumet slenger dritt om meg bare fordi jeg lurer på endel ting anngående sex.Ligger ikke rundt med jenter, derfor er ikke erfaringa iforhold til sex så stor i forhold til alderen min, syntes også at det er dårlig gjort å kritisere meg iforhold til yrke mitt, har faktisk holdt på å omkomme flere ganger når jeg har vært i jobb, har også opplevd mange triste ting, men også mange positive ting, men se gutta i Tr. heim dei gjorde en virkelig god jobb i natt.

Fortsetter under...

Annonse

Det har du selvsagt rett i! :)

Ja, du har i lang tid fått regjere alene som dols storsjarmør og analsex-mann. Jeg kan skjønne at du svetter nå som du har fått konkurranse fra en brannmann. Du er selvsagt klar over hvor mange kvinner som nesten dåner av tanken på å bli reddet ut av brennende bygninger av en flott, velbygget brannmann. :-)

Hei!

Kanskje mange forventer at man 'pakker inn ordene' litt... jeg har lagt merke til at du er veldig frittalende...

For min del er det helt ok å kalle 'en spade for en spade'... og på det forumet du er på, skulle man kunne uttrykke seg sånn som du gjør, syns jeg...

Ikke bry deg om dritt-kasting her inne... det er alltid noen, vettu :)

Men legg heller merke til de svarene du får som er ok...

*klem*

Ja, du har i lang tid fått regjere alene som dols storsjarmør og analsex-mann. Jeg kan skjønne at du svetter nå som du har fått konkurranse fra en brannmann. Du er selvsagt klar over hvor mange kvinner som nesten dåner av tanken på å bli reddet ut av brennende bygninger av en flott, velbygget brannmann. :-)

Jeg vet. Konkurransen er uhyggelig.

Vel vel .Er sterk i kroppen, men har nok klart å ete på meg en liten velstandsvorte på magen(trøstespising he he ) men ellers er jeg helt vanlig, og ikke noen fotomodell, men har ikke skremt noen enda, men jeg er vel litt større i kjeften her enn i virkligheten

Annonse

Viss jeg støter noen så kan jeg bare avslutte mine meininger her på dol, viss dere andre her syntes det, så det er sagt

Vil bare si at når det gjelder så er jeg en handlingens mann, det ser vel dere ut av måten jeg skriver på!! God natt alle sammen, dere alle her hadde vært gøy å truffet.

Det er da ingen som vil deg noe vont, Rørlegger, men du er litt hårsår.

Det er en del folk her inne som liker å provosere og kverulere litt(meg iberegnet) og du sluker agnet rått=)

De fleste blir vel litt erta her inne, men du må ikke ta det inn over deg. Smil litt av det og les neste tråd.

Håper du hadde en fin tur ut på byen! Blere no på deg???

Venlig hilsen

ingen som ønsker deg vondt, ingen som ser ned på deg eller yrket du utover, men når du stiller en hel haug med spørsmål som tilsynelatende virker umotiverte og vel besvarte, så blir folk noe irriterte...

neste gang du lurer på noe, bruk søkefunksjonen oppe til høyre først, så sparer du deg selv dor masse tid og bemerkninger...

en øltørst hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...