Gå til innhold

Mange er stygge med meg her på forumet

Anbefalte innlegg

Det er da ingen som vil deg noe vont, Rørlegger, men du er litt hårsår.

Det er en del folk her inne som liker å provosere og kverulere litt(meg iberegnet) og du sluker agnet rått=)

De fleste blir vel litt erta her inne, men du må ikke ta det inn over deg. Smil litt av det og les neste tråd.

Håper du hadde en fin tur ut på byen! Blere no på deg???

Venlig hilsen

Jeg var nok ikke like heldig som deg katten, alle hadde type da vet du, jeg går vel ikke i rette miljøet , men jeg klarer ikke disko, så de er vel bare å legge seg aleine igjen som vanlig.Går en tur på fjellet imorga istedenfor.

Fortsetter under...

Jeg var nok ikke like heldig som deg katten, alle hadde type da vet du, jeg går vel ikke i rette miljøet , men jeg klarer ikke disko, så de er vel bare å legge seg aleine igjen som vanlig.Går en tur på fjellet imorga istedenfor.

Det var en god ide=)

Kan hende du treffer ei rype, da vetu ;)

Jeg har aldri trodd at jeg finner "typen " på byen.

Siklende dritings type som henger over bar- disken apellerer ikke noe særlig til meg...

Det var en god ide=)

Kan hende du treffer ei rype, da vetu ;)

Jeg har aldri trodd at jeg finner "typen " på byen.

Siklende dritings type som henger over bar- disken apellerer ikke noe særlig til meg...

Var på fjellet men det var lite ryper der som jeg kunne tenke meg.Så nå skal jeg på kino kanskje!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...