Gå til innhold

Hvite kuler bak i halsen

Anbefalte innlegg

ikkehypokonder

Etter at kjæresten min hadde kyssesyken for et halvt år siden, fikk han hvite illeluktende kuler bak i halsen(i hull bak kjevebenet) Det ligger massevis av kuler der, og de må plukkes med pinsett hver dag og munnen må skylles med vademecum. Men de forsvinner ikke helt. Dette kan ikke fortsette for evig, for han sier dette gir han dårlig ånde.

Hva er egentlig disse kulene? Hvor kommer de fra? Fins det noe behandling mot dette?

Jeg vet fler som har dette, men

det er bare en kul som hostes opp en gang i blant. Jeg har det også en gang iblant. Men han har det virkelig ille!

Noen sier det er råtne matsmuler, men hvorfor har de ikke vært der før,og hvorfor er alle like, hvorfor råtner de da iløpet av noen timer. Jeg har liten tro på at det er råtne matsmuler.

Noen sier at det er halskatarr.

Håper noen kan gi et skikkelig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94331-hvite-kuler-bak-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går ut fra ut du refererer til gulhvite klumper som kan sette seg i mandlene. dette er ganske vanlig. en mulighet er å fjerne mandlene.

flere alternativ da?

har vært plaget med sånne klumper i mange år, når jeg tok en antibiotikakur for noe annet ble de borte. men de kommer nok tilbake, de har skjedd før.

flere alternativ da?

har vært plaget med sånne klumper i mange år, når jeg tok en antibiotikakur for noe annet ble de borte. men de kommer nok tilbake, de har skjedd før.

Jeg klagde til en lege over dette en gang. Det eneste han sa var at det var helt normalt og at hvis jeg syntes det var et stort problem kunne jeg fjerne mandelene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...