Gå til innhold

Tissen lager klikkelyder når jeg ronker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Kanskje du skal vurdere å slutte med denne aktiviteten? Da blir det garantert slutt på ulydene.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Mener du det seriøst at gutten skal slutte og ronke?

Hmmz - et fornuftig svar fra DEG ville heller vært å si at vedkommende skal kontakte sin fastlege.

Gjest mislykket

Mener du det seriøst at gutten skal slutte og ronke?

Hmmz - et fornuftig svar fra DEG ville heller vært å si at vedkommende skal kontakte sin fastlege.

Hei!

Jeg kan ikke se noen spesiell grunn for at en gutt/mann skal masturbere; med mindre vedkommende a) liker denne aktiviteten bedre enn å ha sex med en annen og/eller B) ikke klarer å få noen til å ha sex med seg.

Uansett vil "ulydene" forsvinne med bortfallet av aktiviteten.

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg kan ikke se noen spesiell grunn for at en gutt/mann skal masturbere; med mindre vedkommende a) liker denne aktiviteten bedre enn å ha sex med en annen og/eller B) ikke klarer å få noen til å ha sex med seg.

Uansett vil "ulydene" forsvinne med bortfallet av aktiviteten.

Vennlig hilsen

Mislykket:

Til din opplysning:onani er en del av et normalt sexliv, selv om man er i et forhold.

Å slutte å onanere var nok neppe det rådet han var ute etter.

Guttegutt19:

Med mindre det er smertefullt vil jeg tro klikkingen er ufarlig. Kan være penishodet som blir gnukket av forhuden. Kanskje litt glidemiddel vil avhjelpe det?

Gjest mislykket

Mislykket:

Til din opplysning:onani er en del av et normalt sexliv, selv om man er i et forhold.

Å slutte å onanere var nok neppe det rådet han var ute etter.

Guttegutt19:

Med mindre det er smertefullt vil jeg tro klikkingen er ufarlig. Kan være penishodet som blir gnukket av forhuden. Kanskje litt glidemiddel vil avhjelpe det?

Hei!

Jeg synes ikke du skal forklare oss hva som er normalt eller ikke. Ikke alle menn/kvinner finner glede i masturbasjon -- men det trenger ikke være noe galt med dem for det.

Du skaper et inntrykk av at alle som ikke finner masturbasjon opphissende og/eller deilig, ikke er normale. Det synes jeg er mildt sagt ufint av deg.

Jeg vil gjerne gjenta mitt råd: den mest effektive måten å få bukt på "ulyden" på, er å slutte med aktiviteten. Dette forutsetter selvsagt at personen det gjelder ikke finner så stor glede i masturbasjon at et opphør av denne type adferd er utelukket.

Vennlig hilsen

Hei!

Jeg synes ikke du skal forklare oss hva som er normalt eller ikke. Ikke alle menn/kvinner finner glede i masturbasjon -- men det trenger ikke være noe galt med dem for det.

Du skaper et inntrykk av at alle som ikke finner masturbasjon opphissende og/eller deilig, ikke er normale. Det synes jeg er mildt sagt ufint av deg.

Jeg vil gjerne gjenta mitt råd: den mest effektive måten å få bukt på "ulyden" på, er å slutte med aktiviteten. Dette forutsetter selvsagt at personen det gjelder ikke finner så stor glede i masturbasjon at et opphør av denne type adferd er utelukket.

Vennlig hilsen

Du skriver at du ikke liker at jeg skriver om hva som er normalt og ikke.

Jeg skrev at det er normalt å onanere selv om man har partner. Jeg mener selvfølgelig ikke at man er unormal om man ikke gjør det.

Om jeg hadde fått spørsmål om det er normalt at penis peker litt mot venstre ville jeg svart ja. Det svaret betyr imidlertid ikke at en penis som er rett eller peker mot høyre er unormal.

-----

Jeg syns imidlertid ditt 2. svar tyder på at du har fordommer mot onani i forhold:

"Jeg kan ikke se noen spesiell grunn for at en gutt/mann skal masturbere; med mindre vedkommende a) liker denne aktiviteten bedre enn å ha sex med en annen og/eller B) ikke klarer å få noen til å ha sex med seg."

Men du har jo ikke særlig erfaring på området, så du er unnskyldt for din manglende kunnskap.

Men det beste er kanskje å avstå fra å gi råd om noe man ikke har noe peiling på i det hele tatt?

Annonse

Gjest dritogdra

Hei!

Vennlig hilsen

Åååh herregud! Hver gang jeg er på do og driter så gjør det så helvetes vondt i i baken. Skal jeg bare slutte med det også da, for å bli kvitt dette?

For ikke å snakke om lukta da!

Gjest mislykket

Åååh herregud! Hver gang jeg er på do og driter så gjør det så helvetes vondt i i baken. Skal jeg bare slutte med det også da, for å bli kvitt dette?

For ikke å snakke om lukta da!

Hei!

Jeg ser at du likestiller ekskrementering med masturbasjon. Ja, ja. Jeg tror jeg lar d e t stå som ditt innlegg i debatten.

Vennlig hilsen

Gjest mislykket

Du skriver at du ikke liker at jeg skriver om hva som er normalt og ikke.

Jeg skrev at det er normalt å onanere selv om man har partner. Jeg mener selvfølgelig ikke at man er unormal om man ikke gjør det.

Om jeg hadde fått spørsmål om det er normalt at penis peker litt mot venstre ville jeg svart ja. Det svaret betyr imidlertid ikke at en penis som er rett eller peker mot høyre er unormal.

-----

Jeg syns imidlertid ditt 2. svar tyder på at du har fordommer mot onani i forhold:

"Jeg kan ikke se noen spesiell grunn for at en gutt/mann skal masturbere; med mindre vedkommende a) liker denne aktiviteten bedre enn å ha sex med en annen og/eller B) ikke klarer å få noen til å ha sex med seg."

Men du har jo ikke særlig erfaring på området, så du er unnskyldt for din manglende kunnskap.

Men det beste er kanskje å avstå fra å gi råd om noe man ikke har noe peiling på i det hele tatt?

Hei!

Vi har alle våre "for-dommer" (kfr. Gadamer) -- din "for-dom" er at masturbasjon er noe alle med fordel kan bedrive. Selv mener jeg sexualakt med seg selv er temmelig uforståelig. Men jeg tenner på andre mennesker, ikke meg selv. Kanskje det er vanskelig for deg å forstå -- grunnet dine "for-dommer".

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...